معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: زمانی که مفهوم متعالی بسیج به رسانه پیوند زده شود، تفکرات ارزشمند و مقدس بسیجی محقق‎تر می‏‎شود.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۳۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، نوید کمالی در دیدار با مدیرکل سازمان بازرسی استان زنجان با توجه به شعار سال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، گفت: بدون وجود فضای همدلی و همزبانی شاهد مشارکتهای گسترده مردمی در حوزه تحقق سیاستهای اقتصادی و اجتماعی نظام نخواهیم بود.

وی افزود: نقش خطیر و برجسته سازمان بازرسی در این فضای همدلی و همزبانی، حفاظت از اعتماد عمومی نسبت به نظام و دستاوردهای آن محسوب میشود، چرا که نظارتهای مجاهدتگونه این سازمان میتواند مانع از شکلگیری زمینههای فساد اداری و اقتصادی شود.

معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه حمایت مقام معظم رهبری از فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب شده است تا همه نهادهای خدمتگزار علاوه بر ارتقای شبکه نظارتی خود، زمینه بهبودشفافیت سازمانی را نیز فراهم کنند.

کمالی با تاکید بر جایگاه بسیج رسانه در ایجاد همافزایی بین رسانههای متعهد و متخصص گفت: امروزه با رشد سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد یک رسانه کار پیچیدهای نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جامعه بیش از تعدد رسانهها به رسانههای متعهد و دلسوز نیازمند است، تصریح کرد: تا زمانی که مفهوم متعالی بسیج به رسانه پیوند زده شود، تفکرات ارزشمند و مقدس بسیجی محققتر می‏شود.

معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه استان زنجان در ادامه با اشاره به نقش بسیج رسانه در تحقق شعار سال یادآور شد: بسیج رسانه به عنوان محفل رسانههای متعهد و دلسوز بنا بر وظیفه ذاتی رسانهها در ایجاد فضای تعامل سازنده بین ملت و دولت همیشه میکوشد.

معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه نگاه تیزبین و موشکافانه اصحاب رسانه میتواند به عنوان ابزاری نظارتی و موثر در پیشگیری و مقابله با فسادهای سازمان یافته به کار گرفته شود، تصریح کرد: مجاهدتهای بیوقفه پرسنل سازمان بازرسی استان زنجان در حفاظت از دستاوردهای نظام قابل تقدیر است.

کمالی تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید و در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب بیش از پیش شاهد بهرهگیری نهادهای خدمتگزار از توانمندیهای اصحاب رسانه متعهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات