مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد

برگزاری همایش «توافقنامه لوزان، راستگویی و تدبیر دولت» در دانشگاه‌های زنجان

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری همایش «توافقنامه لوزان، راستگویی و تدبیر دولت» با حضور سعید زیباکلام در دانشگاه‌های آزاد و سراسری زنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۳۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

امین بیات اظهار کرد: وظیفه ذاتی مجموعه بسیج دانشجویی در زمینه پیگیری مطالبات عمومی مردم و رهبر معظم انقلابو فرمایشات مهم هفته گذشته مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات و بیانیه مطبوعاتی لوزان و تأکید بر لزوم روشنگری درباره ابهامات این بیانیه است.

وی از برگزاری جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخی با حضور سعید زیباکلام در چندین گردهمایی دانشجویی سطح استان خبر داد و افزود: این جلسات در راستای نقد و بررسی ابهامات بیانیه مذکور برگزار می‌شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: طبق سنوات گذشته زیاده‌خواهی‌های طرف غربی و انتشار تفاسیر دوگانه و چندگانه از متن بیانیه و عدم شفاف‌سازی مسئولان وزارت خارجه با به تأخیر انداختن وعده انتشار «فک شیت ایرانی» باعث بروز ابهامات بسیاری در بین جامعه نخبه دانشگاهی و بدنه دانشجویی شده است.

بیات در پایان از برگزاری همایش (توافقنامه لوزان و راستگویی و تدبیر دولت) با حضور سعید زیباکلام در دانشگاه‌های آزاد و سراسری و علوم پزشکی زنجان خبر داد و گفت: این همایش روز دوشنبه 31 فروردین ماه جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات