مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان گفت: بیش از 200 شبکه ماهواره ای علیه دین و اعتقاد ما فعالیت دارد که بیش از 95 درصد از آن ها فارسی زبانت است.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۴۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،  فاطمه موسوی در مراسم جشن میلاد کوثر که بمناسبت بزرگداشت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن توسط بسیج ورزشکاران لرستان در خرم آباد برگزار شد گفت: بیش از 200 شبکه ماهواره ای علیه دین و اعتقادات ما فعالیت می کنند که بیش از 95 درصد از آن ها فارسی زبان هستند.

 وی با بیان اینکه متاسفانه ایجاد ابتذال فرهنگی برای برخی شغل شده است، افزود: این معضلات به دلیل تاثیرات منفی ماهواره بر افراد است.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان با بیان اینکه ماهواره مهمان ناخوانده ای است که به خانه ها ورود پیدا کرده است که جوان ها را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: طبق تحقیقات 75 درصد افرادی که ماهواره تماشا می کنند تحت تاثیر آن قرار می گیرند.

 موسوی افزایش آمار طلاق، افزایش بی بند و باری و بلوغ زودرس در کودکان را از تاثیرات منفی ماهواره بر خانواده ها عنوان کرد و گفت: امروز ماهواره ابزار جنگ نرم دشمن علیه ما است و به قول خودشان می خواهند جوانان ما را به مرده متحرک تبدیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به سیره عملی حضرت زهرا(س) تاثیر بسیاری در ارتقای دین، فرهنگ، و هویت انسانی و مسلمانی دارد.

لازم بذکر است در این برنامه از زنان موفق در عرصه های فرهنگی و ورزشی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات