خبرهای داغ:
رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: همه ابعاد زندگی حضرت فاطمه(س) و سیره ایشان توجه به جمع گرایی دارد برخلاف غرب که امروز بر فردگرایی تأکید می‌کند.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۹۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

 مینو اصلانی با اشاره به اهمیت دادن به مسئولیت اجتماعی در فرزندان و مشورت با آنها افزود: حضرت فاطمه(س) در کانون خانواده خود زمینه را برای گفتمان اعضا با یکدیگر فراهم کرده بود تا فرزندانش بتوانند با ورود به اجتماع، مسئولیت اجتماعی را برعهده گیرند که زندگی ائمه(ع) نیز نشان از آن دارد.

وی با تأکید به اینکه امروز خانواده‌ها باید فضا را برای گفتمان فرزندان خود در جامعه فراهم کنند تا آنها بتوانند پاسخ سؤالات خود را در درون خانواده کسب کنند، اظهار کرد: اگر در کانون خانواده به فرزندان اهمیتی ندهند آنها پاسخ خود را از شبکه‌های اجتماعی که آسیب های فراوانی نیز دارد خواهند گرفت.

اصلانی خاطرنشان کرد: امروز خانواده‌ها این تکلیف را برعهده دارند تا فضا را در خانواده برای حضور فرزندان خود در اجتماع به صورت معقول زمینه سازی کنند تا بتوانند با آگاهی لازم جریان شناس باشند و مادران این نکته را باید از فاطمه(س) یاد بگیرند که با جریان شناسی خود جامعه را تحلیل می کرد.

رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به سخن امام راحل(ره) که از زن مسلمان ایرانی به عنوان الگوی زنان جهان نام برده است، تأکید کرد: زن مسلمان ایرانی امروز الگوی ثانوی برای زنان جهان است چراکه الگوی زن مسلمان ایرانی، بانویی همچون حضرت فاطمه(س) است.

ارسال نظرات