دکتر روحی عیسی لو، با اشاره به اینکه دانشگاه، بهترین مکان برای ایجاد همدلی و همزبانی در جامعه است افزود: کلید پیشرفت و توسعه دانشگاه، همدلی وهمزبانی است.
کد خبر: ۸۵۱۰۹۳۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،دکتر محمد روحی عیسی لو معاون هماهنگی دانشگاههای آزاد اسلامی استان اردبیل در جمع کارکنان واحد مشگین شهر نامگذاری هر سال را بر اساس شرایط جامعه نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری  دانست و گفت: امسال نیز با توجه به شرایط داخلی و خارجی، ایشان سال ۱۳۹۴را همزبانی و همدلی دولت و مردم معرفی کردند.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر با تاکید بر اینکه هر چه بین ملت و دولت همکاری باشد، همدلی و همزبانی بیشتر می شود، افزود: با توجه به ساختار دانشگاه آزاد اسلامی که ارتباط زیادی با مردم و دولت دارد، می توان این مجموعه را نمونه همدلی و همزبانی دولت و ملت عنوان کرد.

این استاد دانشگاه؛ در ادامه با تبیین تحقق همدلی و همزبانی در دانشگاه افزود: در قدم اول در راستای تحقق شعار سال ۹۴  باید با تکریم ارباب رجوع، دانشجویان و خانواده‌ بسیار تلاش کنیم.

 وی در ادامه با تیین این موضوع گفت: جلب رضایت دانشجو هدف اصلی مسئولان دانشگاه است چرا که بدون رضایت دانشجو هیچ هدف آموزشی و تربیتی تحقق پیدا نمی‌کند.

 معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با توجه به این موضوع که دانشجویان نبض جامعه هستند، افزود: درک متقابل خواسته‌های دانشجویان منجر به همدلی با این قشر می‌شود و با تقویت نقاط مثبت و معنوبات می‌توان همدلی و همبستگی اجتماعی را در جامعه افزایش داد.

 عضو هیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: یکی دیگر از مولفه های تحقق همدلی و همزبانی وجود اعتماد بین این دولت و ملت است و تا زماینکه بین مردم و مسئولان اعتماد نداشته باشند این شعار محقق نخواهد شد.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر با تبیین بخش دیگری از این نامگذاری گفت: یکی از مولفه های دیگر رسیدن به همزبانی و همدلی رعایت اخلاق و انصاف است.

 وی با اشاره به اینکه سلامت اخلاقی برای ایجاد همزبانی و همدلی ضروری است، ادامه داد: باید دانشگاهیان الگوی اخلاقی جامعه باشند.

 دکتر روحی عیسی لو، در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه، بهترین مکان برای ایجاد همدلی و همزبانی در جامعه است افزود: کلید پیشرفت و توسعه دانشگاه، همدلی وهمزبانی است.

 وی افزود: تلاش مسئولان و سلامت اخلاقی و صداقت مدیران باعث ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان می شود و در این راستا دانشگاه باید بعنوان یک نهاد علمی و فرهنگی الگوی اخلاقی جامعه باشند.

 

 

ارسال نظرات