خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۱۰۹۶۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان طی پیامی کسب عنوان قهرمانی جهان از سوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در آمریکا را تبریک گفت.

محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: کسب این موفقیت بزرگ ورزشی توسط دلاورمردان کشتی آزاد ایران در خاک آمریکا که چهارمین قهرمانی پیاپی کشورمان در جام جهانی را به ثبت رساند، دل همه ملت از جمله هم استانی ها را شاد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین که از پیشکسوتان کشتی استان و کشور است، گفت: این قهرمانی نشان داد که کشتی ایران همچنان بر قله افتخار قرار دارد.

این مسئول با تاکید بر تلاش جامعه کشتی قزوین برای تقویت و رشد این رشته در استان، اذعان کرد: قزوین باید جایگاه واقعی خود در کشتی کشور را بدست بیاورد.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان دیروز دوشنبه برای چهارمین بار متوالی عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی را که در این دوره به میزبانی لس آنجلس امریکا برگزار شد را بدست آورد و رضا لایق، از پیشکسوتان کشتی قزوین نیز به عنوان یکی از اعضای کادر فنی، تیم ملی کشتی آزاد در این رقابت ها همراهی می کرد.

در پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان آمده است:

کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی 2015 آمریکا ، چهارمین قهرمانی متوالی ایران در جام جهانی که توسط شیرمردان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان و با پیروزی درخشان در فینال مقابل آمریکای میزبان رقم خورد بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات ورزش ایران عزیزمان افزود، این پیروزی ارزشمند را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و جامعه ورزشی کشور خصوصا استان قزوین؛دست اندرکاران فدراسیون کشتی، کادر فنی و جوانان برومند تیم ملی کشتی آزاد، تبریک و شادباش عرض می کنم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها