خبرهای داغ:
انقلاب اسلامی ایران پیشرفت و استقامت خود را مدیون همسران و مادرانی است که تحت تاثیر دنیا طلبی قرار نگرفته و با تمام وجود در مسیر الهی حرکت کرده و سبب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.
کد خبر: ۸۵۱۰۹۷۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، همایش تکریم از خانواده‌های پاسدار با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین و سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه استان در حسینیه تیپ 82 صاحب الامر(عج) برگزارشد.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجه الله تعالی شریف) در این مراسم ضمن خیر و مقدم به همسران پاسداران اظهار کرد: درحیطه مسائل بانوان مشکلات و چالش‌های فراونی وجود دارد.

وی افزود: ضروری است در این مراسم به دلایل و علل شهادت غریبانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با بیان اینکه شهادت بانوی بزرگوار برای عالمیان عبرت آموز است، تشریح کرد: حضرت فاطمه(س) مورد ظلم قرار گرفتند و دشمنان اسلام در جبهه مقابل جایگاه و منزلت ایشان را در جامعه مورد غفلت قرار دادند.

حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: مردم در زمان خود چنانچه از ارزش‌های اسلامی و مقدسات دور شوند به یک نوع بی‌تفاوتی می‌رسند که درباطن به دنیا طلبی معنا می‌شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: کسانی که درزمان حضرت فاطمه(س) در تحلیل‌های خود دچار اشتباه شدند، به صدای حق حضرت فاطمه(س) پاسخ ندادن و شان و منزلت بانوی دو عالم را به درستی درک نکردند.

مسئول نمایندگی سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به سوره‌های تطهیر و مباهله عنوان کرد: تاریخ قابل تکرار است و این تکرار مکررات شرایط پیچیده‌ای را فراهم آورده است که یادآور خطبه حضرت زهرا(س) در مسجد مدینه می‌باشد.

حجت الاسلام معبودی در خاتمه یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران پیشرفت و استقامت خود را مدیون همسران و مادرانی است که تحت تاثیر دنیا طلبی قرار نگرفته و با تمام وجود در مسیر الهی حرکت کرده و سبب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها