کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با بسیج:

مردم سفر کربلا را به عمره مستحبی ترجیح دهند/ دسیسه تقابل عربیت و عجمیت موازی با دسیسه تقابل شیعه و سنی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: با تجاوزی که به شرف اصیل ایرانی توسط ماموران امنیتی فرودگاه جده شده بهتر است مردم سفر به عتبات عالیات را به این امر مستحبی ترجیح دهند.
کد خبر: ۸۵۱۰۹۸۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
علی رجبی در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: اقدامات فرودگاه جده کاری هدفمند و در راستای بر انگیختن احساسات قومیتی و مذهبی در منطقه بوده تا اذهان عمومی دنیا بجای اینکه به کشتار فجیع در یمن توجه داشته باشند فکر خود را معطوف این قضیه کنند.


وی افزود: مردم ایران مردمی هوشیار و بابصیر هستند و با مدیریت مراجع خود می توانند چنین سفری را که امنیتی در ان وجود ندارد به سفر عتبات عالیات ترجیح ندهند.


رجبی بیان کرد: بی شک هر توهین و تعرضی که نسبت به احدی از ایرانیان صورت گیرد، توسط این ملت غیور نابخشودنی است و باید با تمام توان در مقابل آن ایستاد.


این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: دولت باید بعنوان مدافع حقوق ملت در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کرده و کرامت ملت ایران را فدای مصالح سیاسی خویش نکند.


وی گفت: ملت غیرتمند و مومن ایران نیز باید ضمن پیگیری حقوق حقه خود تا وصول نتیجه که همان مجازات جسارت کنندگان به هویت ایرانی است هوشیار باشند که در دام دسیسه ها و پشت پرده جریان اختلاف افکنی عربی عجمی نیفتد.


رجبی اذعان کرد:آنچه که در پیامکها و شبکه های مجازی در باره اختلافات قومیتی و اهانت به نژاد عرب مطرح می شود شایسته نیست و افکار عمومی ملت ایران باید افرادی را تحت فشار قرار دهند که دولتمردان تروریست سعودی را دوست خود می خوانند و بر ارتباط دوستانه با آنان اصرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها