خبرهای داغ:
شاه امیریان
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عشایر فارس:
حجت الاسلام و المسلمین نصراله فاطمی امین گفت: امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی بر همگان یک تکلیف الهی و مقدمه ظهورمنجی عالم بشریت است.
کد خبر: ۸۵۱۱۰۶۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام و المسلمین نصراله فاطمی امین، در همایش طلاب و فراگیران فن خطابه و مداحان ضمن اینکه دایره نظام جمهوری اسلامی بذات محدود به ایران نیست گفت:دشمن در هر برهه از زمان دست از دشمنی خود برنداشته و امروزبا تکیه برتوهم پوشالی به دنبال از بین بردن حاکمیت و حکومت دینی است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عشایر فارس، در ادامه افزود: امریکایها و صهیونیستها آگاهانه می دانند که یک نهضت عمومی و بیداری اسلامی در جهان اتفاق افتاده و لذا از این نهضت عمومی وایجاد پایگاههای فرهنگی، مذهبی در کشورهای حوزه خلیج فارس ترس دارند .

وی در همین رهگذرگفت: عشایر غیور و بالاخص عشایر فارس نیز من باب وجدان عمومی در سطح بسیار بالایی قرار دارند . 

استاد حوزه و دانشگاه، گذری به نامه مقام معظم رهبری زد و گفت: اینکه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی مبنی بر وجدان عمومی در غرب اشاره می کند افزود، غربی ها با اینکه در علوم پیشرفت دارند اما اغلب از وجدان عمومی غافل و به فرموده مقام معظم رهبری صد ها سال عقب ترند.

ایرانیان وجدان عمومی را به کشورهای غربی صادر کنند

نصراله فاطمی امین،در ادامه ضمن اشاعه فرهنگ اسلام و زمینه ظهور منجی عالم بشریت گفت: اگر بخواهیم اسلام ناب را در حوزه کشورهای خاورمیانه پیاده کنیم در ابتدا باید وجدان عمومی غرب را از اسلام ناب اگاه و بعد از آن اسلام و معارف قرآن را در سطح جهان معرفی کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه،خطاب به طلاب و فراگیران فن خطابه،علم آموزی و بیان صحیح و صریح کلام را دو مقوله مهم خواند و خاطر نشان کرد: هریک از شما طلاب وظیفه سنگینی به نسبت عامه مردم  بر دوش داریدو آن  این است علاوه بر اینکه در وجود خود جهت تعمیق معنویت کار کنید همزمان در کشورهای منطقه ای نیزدر پی بستر سازی مناسب کار فرهنگی و تبلیغی باشید.

  حجت الاسلام و المسلمین فاطمی امین با توجه به جمله زیبای امام راحل(ره) و عظیم الشان مبنی بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، اذعان داشت :باید توجه داشت که جهت صدور وجدان عمومی و بیداری اسلامی به دنیا با عنایت به اتحاد، انسجام، همدلی و همزبانی در سطح جامعه تلاش مستمر در این زمینه داشته باشیم.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عشایر فارس در ادامه بیان داشت: توجه کامل به عنوان شعار سال دولت وملت، همدلی و همزبانی اولین و کوچکترین نتیجه آن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است که مقدمه زیبایی جهت ورود در مجامع بین المللی را داردکه به حمد الهی و عنایات و رهنمود های مقام عظمای ولایت در این زمینه هم اتفاقات خوبی صورت پذیرفته که انتظار دولت از ملت با حضور به موقع خوددرصحنه های مختلف برآورده شده است و لذا انتظار ملت از دولت سرعت بخشی به صدور این انقلاب عزیز می باشد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها