خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در آئین گرامیداشت هفته زن و میلاد حضرت زهرا(س) گفت: سبک زندگی اسلامی درحال حاضر متناسب با سبک زندگی فاطمی نیست.
کد خبر: ۸۵۱۱۱۸۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت السلام سجاد توفیق راد با اشاره به سبک زندگی حضرت زهرا(س) در ابعاد همسرداری، تربیت فزرند و ادای حقوق الهی و انسانی، افزود: حضرت زهرا(س) به عنوان الگو و اسوه همه زنان عالم و جلوه بارز از ادب و کمال و مظهر همه فضایل و ملکات عالم است که می توان در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی، جلوه های بارز سبک زندگی فردی و اجتماعی آن حضرت را بررسی کند.

وی تاکید کرد: فرهنگ فاطمی باید به عنوان مبدا و پایه زندگی اجتماعی معرفی شده و با تعمیق فرهنگ فاطمی و زهرایی در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی، تابلوی زرینی را برای احیای ارزش های نهاد خانواده -که امرور بشریت به شدت از آن رنج میبرد- ترسیم شود.

حجت السلام توفیق راد رسالت بسیج خواهران را در این خصوص بسیار جدی دانست و اظهار داشت: متاسفانه رواج و توسعه فرهنگ زندگی غربی در کالبد زندگی ایرانی و اسلامی از همان ابتدای مراحل آغاز زندگی مضرات جبران ناپذیری به خانوادهای ایرانی تحمیل کرده است.

وی بسیح خواهران را به عنوان متولیان فرهنگ فاطمی خواند و خاطرنشان کرد: بسیج خواهران می تواند فرهنگ فاطمی را به عنوان پشتوانه بی نظیر همه پیشرفت ها و موفقیت های زندگی فردی و اجتماعی معرفی کرده و زندگی شرافتمندانه و مناسب با باورهای دینی و آموزه های اصیل فرهنگ اسلامی را به عنوان الگو به جهان معرفی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شبستر در سخنان پایانی خود، حلقه های صالحین پایگاه های بسیج خواهران را به عنوان پیش قراولان ترویج فرهنگ زهرایی دانست و بر اهمیت آن تاکید کرد.

آئین گرامیداشت هفته زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور جمع زیادی از مادران و خواهران بسیجی شبستر در محل سالن ورزشی علی ابن ابیطالب این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات