فرمانده قرارگاه ارتش در شمال شرق کشور خبر داد
فرمانده قرارگاه ارتش در شمال شرق کشور از برگزاری رژه یگان‌های ارتش، سپاه، ناجا و مرزبانی در صبح روز 29 فروردین ماه در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۱۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امیر علی جهانشاهی ظهر امروز در نشست خبری روز ارتش ضمن تشریح ویژه برنامه‌های 29 فروردین اظهار کرد: 29 فروردین سند حیات ارتش بوده و افتخار می‌کنیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتشی بوده که از مردم و برای مردم است.

وی افزود: روز ارتش به معنی میثاق با آرمان‌های امام راحل و حرکت در سایه رهبر معظم انقلاب بوده و از همین حیث هر ساله شاهد برگزاری سان و رژه باشکوه یگان‌های نظامی کشور هستیم.

فرمانده قرارگاه ارتش در شمال شرق کشور از برگزاری مراسم سان و رژه یگان‌های نظامی شمال شرق در صبح 29 فروردین ماه خبر داد و گفت: مراسم سان و رژه یگان‌های نظامی شمال شرق در میدان 15 خرداد برگزار می‌شود، لازم به ذکر بوده که تمامی تلاش‌ها در راستای برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام گرفته و باید گفت رژه امسال تفاوت‌هایی با سال‌های گذشته دارد.

امیر هادی پوراسماعیل، جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش نیز در ادامه اظهار کرد: رژه یگان‌های نظامی کشور شامل ارتش، سپاه، ناجا و مرزبانی در روز ارتش حاکی از وحدت نظامی در جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، پیاده روی در پارک خورشید و میزبانی از 2 هزار نفر در روز 28 فروردین ماه، سخنرانی فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش در پیش خطبه نماز جمعه این هفته، برگزاری محفل انس با قرآن، اعزام سخنران به مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی برای کارکنان ارتش و در نهایت برگزاری مراسم سان و رژه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت روز ارتش است.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش تاکید کرد: قرارگاه شمال شرق ارتش صنایع دفاعی داشته اما در سان و رژه ملی از دستاوردهای نظامی رونمایی می‌شود و در سطوح استانی این رونمایی‌ها انجام نمی‌شود.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه سان و رژه ارتش شمال شرق همزمان با مشهد در شهرستان‌های، بیرجند، تربت حیدریه، قوچان، سرخس و تربت جام برگزار می‌شود، گفت: قرارگاه منطقه‌ای ارتش در شمال شرق کشور از آمادگی خوبی برخوردار بوده و هرگونه تحرکات دشمن را رصد می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها