مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) از برگزاری همایش بزرگ کوهپیمایی ویژه کارکنان و پایوران و خانواده سپاه امام رضا(ع) صبح فردا در ارتفاعات نغندر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۱۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، تحقق منویات مقام معظم رهبری بر اشاعه ورزش در جامعه، ایجاد نشاط گروهی خانواده کارکنان سپاه و استفاده بهینه از فضای طبیعی برای ترویج ورزش و تحرک گروهی را از اهدف عمده این کوهپیمایی و برنامه های ورزشی دیگر برشمرد.

وی افزود: برنامه های ورزشی از جمله کوهپیمایی به منظور ایجاد حفظ و تقویت حلقه های معرفتی صالحین با استفاده از ورزش های گروهی در بین خانواده کارکنان، کشف و شناسایی افراد مستعد در ورزش کوهپیمایی و برنامه ریزی برای رشد و ارتقای آنان و ایجاد انگیزه بین خانواده کارکنان برای ترغیب به حضور مستمر در فعالیت های گروهی در سپاه تدارک دیده می شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) در خصوص برنامه های پیش بینی شده در این کوهپیمایی اظهار داشت: این برنامه فردا از ساعت 7:30 در ارتفاعات نغندر صورت می پذیرد و برنامه هایی از قبیل اجرای گروه نمایشی باستانی نونهالان، برنامه های ورزشی، مسابقه و سرگرمی ویژه خردسالان و اهدای جوایز برگزار خواهد شد.

مرادی خاطر نشان کرد: در این برنامه  مربیان کوهنوردی ویژه خواهران و برادران در دو مسیر مجزای کوهنوردی  جهت مدیریت حضور خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها