خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

جامعه فاطمی با شناخت سیره حضرت زهرا(س) محقق می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: خواص جامعه و آنهایی که اهل قلم و علم و دانش هستند برای عموم جامعه سیره حضرت را به خوبی و به گونه‎ای که کاربردی ارائه دهند.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۲۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی پیش از ظهر امروز در رونمایی یادمان زن و دفاع مقدش شهرستان گرگان ابراز داشت: زنان در هشت سال دفاع مقدس دوش تا دوش مردان از انقلاب اسلامی حفاظت و صیانت کردند.

وی تصریح کرد: درهشت سال دفاع مقدس و دوران جنگ نرم نقش بانوان در دفاع از انقلاب بیبدیل است و ثابت کردند که ملت ایران ملت کوفه نیست و پشت ولایت فقیه خود ایستاده است تا این مملکت به دست منجی بشریت صاحب اصلی این انقلاب برسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: امید است دل حضرت زهرا(س) که ابتدای امسال و انتهای امسال با نام این بانوی بزرگوار آمیخته شده با ظهور فرزند خود شاد شود.

رعایتی ادامه داد: مسالم هر کاری که انسان انجام میدهد باید بر اساس شناخت باشد و لازمه جامعه فاطمی این است که سیره حضرت زهرا(س) بشناسیم .

وی با بیان اینکه با شناخت سیره حضرت زهرا(س) قطعا زنان جامعه اسلامی به این نتیجه خواهند رسید که با الگو گیری از این بانوی بزرگوار جامعه رستگار میشود، افزود:خواص جامعه و آنهایی که اهل قلم و علم و دانش هستند برای عموم جامعه سیره حضرت را به خوبی و به گونهای که کاربردی ارائه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار