خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش گلستان:

جشنواره نوجوان سالم امسال در همه شهرهای گلستان برگزار شد

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش گلستان گفت: جشنواره نوجوان سالم امسال در همه شهرهای گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۲۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، بهشتی پیش از ظهر امروز در چهارمین مرحله جشنواره نوجوان سالم آموزش و پرورش گلستان که در کانون طه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در همه شهرهای گلستان به همت معلمان، کارشناسان و معاونت تربیت بدنی توانستیم در همه شهرستان ها این جشنواره را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش روزنامه دیواری 134 درصد در روزنامه دیواری رشد داشته است، ابراز داشت: 482 مورد روزنامه دیواری به دبیرخانه این جشنواره رسیده 51 مورد فیلم ، یک هزار 729 نقاشی از دیگر اثار ارسالی به این جشنواره است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه 156 درصد عکس امسال نسبت به سال گذشته بیشتر به نمایشگاه ارسال شده، بیان داشت: حدود 12 هزار اثر از دانش آموزان به ما رسید و منتخبین را با شورای هماهنگی مواد مخدر معرفی کردیم و پنج اثر برتر جشنواره ملی از مجموعه آثار دانش آموزان گلستانی انتخاب شد.

بهشتی با بیان اینکه دو جشنواره فرهنگی و ترویجی در سال تحصیلی جاری برگزار شده، افزود: این اقدامها با همراهی دستگاههای مختلف برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی نهایت همکاری را با معاونت تربیت بدنی آمورزش و پرورش داشته است و پوشش خدمت دو هزار دانش آموز در 66 کارگاه را بر عهده داشت و همچنین دو هزار بروشور در جشنواره سالم و دو هزار سیدی آموزشی در نمایشگاه جانبی جشنواره استانی و شهرستانی نوجوان برتر توزیع کردند.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش گلستان به همکاری بهداشت و درمان و نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: از طرف فرمانده نیروی انتظامی 588 جلسه آموزش دانش آموزان برگزار شد و بیش از 62 هزا ر بسته پیشگیری توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها