جلسه کمیته برنامه ریزی و هماهنگی اردوی عملی مرحله سوم درس آمادگی دفاعی و میدان تیر بسیج دانش آموزی منطقه اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۵۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،رئیس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز ضمن گرامیداشت سال ( دولت و ملت، همدلی و هم زبانی) و تقدیر و تشکر از تلاشهای صورت گرفته توسط بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، آموزشی، مهارتی و بصیرت افزایی برای جامعه، از بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان به عنوان بازوان پرتوان آموزش و پرورش یاد کرد و آمادگی آموزش و پرورش منطقه را در جهت همکاری همه جانبه با این دو نهاد اعلام کرد.

عسگر فرجی همچنین با اشاره به فضای مناسب و تحول ایجاد شده در زمینه آموزش درس آمادگی دفاعی برای ارتقای فرهنگ دانش آموزان گفت: جوانان ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند تا دشمن نتواند به اهداف خود برسد.

سرگرد ابوالفضل مهرآوران معاونت نیروی انسانی سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز نیز ضمن تبریک سال جدید و اهمیت عملی نمودن شعار سال گفت:بحمدالله امسال هم با رویکرد فرهنگی و با همدلی میان سپاه و آحاد مردم که درحقیقت این امر تا به امروز وجود داشته برنامه های بسیج را دنبال خواهیم کرد و با همکاری و هماهنگی آموزش و پروش اردوی عملی درس آمادگی دفاعی و میدان تیر دانش آموزان را برگزار می کنیم.

در ادامه سروان محمد رسولیان مسئول بسیج دانش آموزی منطقه اصلاندوز  با تشریح اهمیت و نحوه اجرای مرحله سوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی افزود: در این مرحله از اردو، دانش آموزان با مهارت های فردی و گروهی نظیر؛ سازماندهی، اسلحه شناسی، اصول تیراندازی، ایست و بازرسی، زندگی و وصایای شهداء آشنا خواهند شد.

 

ارسال نظرات