تجلیل از مادران و همسران شهدا در شهرستان بندرلنگه

به مناسبت هفته زن مراسم تجلیل از مادران و همسران شهداء به همت بنیاد شهید شهرستان بسیج جامعه زنان بندرلنگه در دفتر امام جمعه این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۹۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، ابراهیم خادمی زاده جانشین سپاه ناحیه بندرلنگه ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: مصادف شدن این دو مناسبت بهترین فرصت است که از مادران و همسران آسمانی تجلیل کنیم گرچه زنده نگهداشت نام و یاد شهداء کمتر از شهادت نیست شاید با این عمل بتوانیم اندکی از زحمات آنها جبران کنیم.

امام جمعه محترم شهرستان بندرلنگه در ادامه این دیدار ضمن گرامی داشت و تبریک این ایام و روز زن خاطر نشان کرد: این بزرگوار بانوی گرامی اسلام الگویی است برای زنان عالم بخصوص زنان و همسران شهداء آنچه دیگر زنان شعار دادند این بزرگواران همسران و فرزندان خود را به دین اسلام هدیه دادند.

وی در ادامه سخنان خود یاد آور شد: امام خمینی(ره)فرمودند؛ از دامن زن مرد به معراج می رود، امروز دشمن تلاش دارد که نگذارد این دامن های پاک صورت بگیرد زیرا این دامن های پاک بود که توانست رزمندگانی صالح تحویل جامعه اسلامی بدهند تا اینکه توانستند دشمن را در جنگ تحمیلی شکست بدهند.

آیت ا... رکنی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مادری زیر پای او و قدم او بهشت است که عمل کند به وظایف مادرانه اش، دشمن می خواهد نقش زن و مادر را درست نشان ندهد.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: شما به عنوان مادران شهدا و همسران شهدا ؛ ما باید قدر دان شما باشیم ما هرچه داریم از شما و شهدا است

یادآور می شود در این مراسم از 19مادر شهید و 7همسر شهید توسط امام جمعه شهرستان بندرلنگه تجلیل شد.

ارسال نظرات