رئیس ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان:
رئیس ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان گفت: در آستانه کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان، تمبر یادبود شهدای سمنان به چاپ رسید که این تمبرها در روز برگزاری گنگره رونمایی می‏ شوند.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۱۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ عبدالرحیم فریدون، رئیس ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان در گفت‏وگو با خبرنگاران با بیان اینکه 3هزار تمبریادبود از کل شهدای استان به چاپ رسیده است، گفت: این تمبر ها در مراسم کنگره رو نمایی می شوند و تمبر هر شهید به خانواده اش داده می شود.

وی افزود: این تمبرهای یادبود در یک لیست 16تایی برای کل شهدای استان از تمام اقشار، سازمان و نهاد و تشکیلات چاپ شده است.

رئیس ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان با بیان اینکه طراحی و چاپ تمبر یادبود با همکاری و پیگیری‌های لازم انجام شد، اظهار کرد: چاپ این تمبرها با مشارکت اداره کل پست استان و مدیر عامل کشور صورت گرفته است.

فریدون با اشاره به اینکه به چاپ رسیدن این تمبرها یک سال به طول انجامید، بیان کرد: عکس ها بعد از جمع‏آوری، توسط طراحان ترمیم شد.

وی با اشاره به اینکه طراحی تمبرها به عهده افراد ستاد کنگره و بخشی از کارها را اداره پست انجام داده است، گفت: هدف از چاپ تمبر ها یادبودی از شهدا در کنار دیگر کار های فرهنگی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

14 هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی کشور حافظ یک جزء قرآن هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اجرای طرح نهضت حفظ در ناجا در کشور گفت: 14 هزار نفر از پرسنا نیروی انتظامی کشور حافظ یک جزء قرآن هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در مجموع حدود 15 هزار نفر در رشته‌های مختلف حفظ قرآن کریم در اجرای طرح نهضت حفظ در آزمون‌های مختلف آن نمره قبولی کسب کردند.

وی با اشاره به زمان آغاز اجرای این طرح افزود: طرح نهضت حفظ در نیروی انتظامی کشور با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی به تربیت 10 میلیون حافظ در کشور از سال 1392 آغاز شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: بر این اساس و تنها در سال گذشته بیش از 47 هزار نفر از پرسنل ناجا و خانواده‌های آنان در سطح کشور در این طرح نام‌نویسی کردند که حدود 15 هزار نفر از آنان توانستند نمره قبولی را در آزمون‌های آن کسب کنند.

بهرامی گفت: 14 هزار نفر از آنان در بخش حفظ یک جزء قرآن کریم توانستند، نمره قبولی را از آزمون‌های طرح نهضت حفظ قرآن کریم کسب کنند.

وی از قبولی چندصد نفر در حفظ یک تا 29 جزء قرآن کریم در آزمون‌های این طرح خبر داد و افزود: 70 نفر نیز در آزمون حفظ کل قرآن کریم تا پایان سال 1393 نمره قبولی را کسب کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برنامه‌های این سازمان در اجرای طرح نهضت حفظ قرآن کریم گفت: این طرح در سال 1394 با قوت بیشتری ادامه می‌یابد.

‌وی تصریح کرد: برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرآن محور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها