خبرهای داغ:
همایش پیاده روی بانوان شهرستان سرخه به مناسبت گرامیداشت هفته زن برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۱۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه سرخه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ورزش و حرکات منظم بدنی علاوه بر سلامت جسم بر سلامت روحی، روانی، اجتماعی فرد فواید زیادی دارد و در سازگاری فرد در جامعه و شخصیت فرد تاثیر می گذارد.

علی اکبر حسنان گفت: ورزش برای جوانان تکیه گاهی امن به حساب می آید تا در پناه آن به نهایت رشد و کمال مطلوب انسانی دست یابند.

وی ادامه داد: ورزش، کسالت و تنبلی را از انسان زدوده و به وی نشاط و شادابی بخشیده، او را برای انجام کارها و وظایف فردی و اجتماعی آماده کرده و اخلاقش را بهبود می بخشد.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه سرخه بیان کرد: پیاده روی سلامت عمومی بدن را بهبود می بخشد، فقط سه بار در طول هفته و هر بار30 دقیقه پیاده روی به صورت چشمگیری می تواند سلامت سیستم قلبی ریوی را تأمین کند.

گفتنی است؛ از دیگر برنامه های این همایش تجدید میثاق با شهدای گمنام، ایستگاه صلواتی بود و به 10 نفر از شرکت کنندکان هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

بر اساس این گزارش، این همایش از میدان بهشتی به سمت گلزار شهدای گمنام واقع در مسجد النبی این شهرستان با حضور 250 نفر از خواهران برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها