خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدای گلگون کفن این مرز و بوم است.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۲۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در جمع خانواده معظم شهدا و ایثارگران میامی، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان اجلاسیه بزرگ شهدا شهرستان میامی گفت: تمام قدم‏هایی که در راه شهدا برداشته می شود، در نزد خدا باقی خواهد ماند.

وی به اهمیت دوران مقدس اشاره کرده و افزود: دوران دفاع مقدس دورانی است که در هر زمان و مکان شرایط آن فراهم شده و می توان از آنچه که خود شهدا خواستند، درس گرفت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان، اقتدار جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و بیان کرد: مردم این کشور در مقطعی از زمان کاری انجام دادند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

شاهچراغی با بیان اینکه اراده الهی در دفاع مقدس به عینه مشهود بود و بزرگی و سربلندی ملت ایران نتیجه همین دوران طلایی و ارزشمند است، تصریح کرد: عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران به واسطه اسناد و مدال های افتخارآمیزی مانند شهدا است.

وی به مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: از نگاه رهبر معظم انقلاب هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده است شما هیچ جای تاریخ سراغ ندارید که ملت ایران با آمریکا روبه رو شده باشد؛ اما پیروز وسربلند بیرون نیامده باشد.

وی افزود: آمریکایی ها بارها اعلام کرده اند که شدیدترین تحریم ها را علیه ملت ایران قرار دادیم؛ ولی این ملت هرگز به زانو در نیامده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها