امام جمعه خرم آباد گفت: ملت یمن با مقاومت در برابر تجاوز های آل سعود شاخ شیطان را می شکنند.
کد خبر: ۸۵۱۱۴۴۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در نماز جمعه خرم آباد که در مصلای الغدیر این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه در برخی منابع و روایات از آل سعود به عنوان شاخ شیطان نام برده شده است گفت: ملت یمن قطعا با مقاومت و ایستادگی در برابر تجاوز های آل سعود شاخ شیطان را می شکنند.

وی با بیان اینکه آل سعود به دلیل خامی و بی تجربگی و تحت تاثیر آمریکا و اسرائیل مردم یمن را تحت تاثیر شدیدترین حملات هوایی قرار داده است افزود: 20 روز است که کشور یمن با حملات هوایی عربستان متحمل خسارت های جانی، مالی و زیربنایی شده و مردم این کشور رنگ آرامش را ندیده اند و وضعیت اسفناکی را تحمل می کنند.

امام جمعه خرم آباد گفت: دورنمای این جنگ چیزی جزء تحمیل خسارت و جنایت علیه ملت یمن و افزایش هزینه ها برای متجاوزین و به خاک مالیده شدن  بینی ال سعود نیست.

میرعمادی با اشاره به اینکه آل سعود در بد باتلاقی گرفتار شده تصریح کرد: آل سعود خادمین حرم الهی بوده اند اما امروز به جنایت کارانی که مشغول به نسل کشی در بین مسلمانان هستند تبدیل شده اند.

وی با تاکید بر اینکه آل سعود سیاست تفرقه افکنی بین مسلمانان را دنبال می کند افزود: آل سعود با فروش نفت که سرمایه مسلمانان است آنها را تبدیل به دلار و بمب می کند و به روی مسلمانان می ریزد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به توان دفاعی مردم ین در برابر تجاوزات آل سعود گفت: ملت یمن توانسته اند با همگرایی امنیتی جلوی تجاوز گسترده آل سعود را بگیرند.

میرعمادی اضافه کرد: یمنی ها با بسیج عمومی مردم توانسته اند توان دفاعی خود را افزایش داده به گونه ای که علاوه بر به اسارت گرتن نیروهای آل سعود به داخل خاک این کشور نیز نفوذ کنند.

وی با اشاره به اینکه یمنی ها با وحدن موجب ناکامی آل سعود خواهند شد بیان کرد: به گفته سردار سلیمانی چشم مردم یمن تنها به ملت ایران است و جزء اینکه از مات ایران انتظار دارند از هیچ کس دیگری انتظاری ندارند.

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از اظهارات خود ضمن گرامیداشت روز 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی گفت: بعد از پیروزی انقلاب ارتش در جبهه های گوناگون همچون دفع توطئه تجزیه و خودمختاری بخش هایی از کشور که توسط ضد انقلاب دنبال می شد، مقابله با اشرار و تروریست ها، ایستادگی در هشت سال جنگ تحمیلی و کنترل ناآرامی هایی روی داده در استانهای مرزی نقش اساسی ایفاء کرده است.

میرعمادی با بیان اینکه امروز ارتش با برخورداری از پشتیبانی مردم و ولایت و همچنین بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و نیروهای مومن و شجاع از توان دفاعی بالا برخوردار است تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش اسلام است.

وی از روز 29 فروردین به عنوان روز پیوند بین ملت و ارتش نام برد و بیان کرد: امروز ارتش در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی آمادگی مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی را دارد.

امام جمعه خرم آباد همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران، انقلاب فرهنگی و همچنین فرا رسیدن ماه رجب در هفته پیش رو را تبریک گفت.

ارسال نظرات