خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا :

یمن آتش زیر خاکستر است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا در جمع طلاب شهر گرگان گفت : یمن در حال حاضر آتش زیر خاکستر است.
کد خبر: ۸۵۱۱۴۷۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ تجمع بزرگ طلاب ، اساتید و روحانیون بسیجی گرگان در اعتراض به جنایات صهینونیسم وعربستان در مدرسه علمیه رضویه گرگان با سخنرانی حجت الاسلام ریاحی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا همراه بود که وی اظهار کرد :این گونه از فعالیت هایی که صهیونیسم و عربستان مشغول به آن هستند مخصوصاً حمله نظامی به کشور یمن اینها همه خوارجی هستند که دشمنی با اهل بیت را افتخار خودانسته و از کرده خود پشیمان هم نیستند.

حجت الاسلام ریاحی درادامه افزود: ما طلاب و روحانیون سراسر استان اعمال وحشیانه و زشت از جمله حمله به کشور یمن و تجاوز به زائرین ایرانی را محکوم میکنیم و اعلام میداریم این گونه اقدامات را نه به پای اسلام باید نوشت نه شیعه و نه سنی .بلکه اینها همه گروه های وهابی هستند.

وی هدف از به وجود آمدن گروهک داعش و حمله به یمن را از بین بردن حلال شیعی عنوان کرد و گفت : قصد آنها دو چیز است که در ابتدا با از بین بردن کشورهایی که حب علی(ع) و فرزندان آن را دارند و دیگر دومین هدف آل سعود از بین بردن ایران اسلامی با رفتار و توحش وهابی.

ریاحی دربخش دیگری از سخنان خود در رابطه با مذارکرات هسته ای ایران و 5+1 گفت : امروز قدرت رهبر معظم انقلاب حرف آخر را در مذاکرات می زند نه طرف امریکائی و وقتی نمایندگان جمهوری خواه امریکا گفتند ما حرف اوباما را قبول نداریم حرف جان کری را قبول نداریم ما منتظر بیانات رهبر ایران هستیم، این نشانه قدرت رهبر عزیزمان است.

مسئول بسیج طلاب سپاه نینوا در پایان خاطر نشان کرد : یمن در حال حاضر آتش زیر خاکستر است ، فعلاَ صلاح نیست که اقدام متقابل بشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها