خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به بازگشت میثم مصطفی جوکار از مسابقات جام جهانی کشتی از آمریکا گفت: مراسم استقبال از قهرمان کشتی ملایری میثم مصطفی جوکار شنبه 29 فروردین ماه سال جاری در سالن تختی ملایر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۱۴۸۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: تمام نگاه ورزش استان همدان طی دو روز گذشته به درخشش ملی پوشان کشورمان در مسابقات جام جهانی معطوف بود و با موفقیت تیم ملی و به خصوص کشتی های درخشان میثم مصطفی جوکار شادی و نشاط خاص در بین اهالی ورزش استان همدان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه جوکار با تلاش، صبر و انضباط در تیم ملی به حق خود در این مسابقات رسید، گفت: جوکار طی یکسال گذشته افتخارات ارزنده ای در میادین بین المللی داشته که امید است این موفقیت‌ها همچنان استمرار داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به بازگشت میثم مصطفی جوکار از مسابقات جام جهانی کشتی از آمریکا اظهار کرد: مراسم استقبال از قهرمان کشتی ملایری میثم مصطفی جوکار شنبه در سالن تختی ملایر برگزار می‌شود.

تیم ملی کشورمان بامداد دوشنبه با برتری پنج بر سه مقابل تیم آمریکا، میزبان جام جهانی 2015 برای چهارمین سال پیاپی به مقام قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد دست یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات