خبرهای داغ:
امام‌جمعه لامرد گفت: مسئولان باید خدماتشان صادقانه باشد و کارهایی که انجام می‌دهند به مردم بگویند تا مردم در جریان مسائل باشند.
کد خبر: ۸۵۱۱۴۹۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: رهبری در سال همدلی و هم‌زبانی، همگان را به مرحله‌ای دعوت کرد که از حالت شعار به شعور و از حرف به عمل برسد.

خطیب جمعه لامرد افزود: امروز در کشور به‌زیبایی مردم به زندگی خود ادامه می‌دهند و یک کشور امن هستیم.

وی بابیان اینکه حقوق متقابل ملت و دولت همیشه باید رعایت شود گفت: ملت و دولت اگر در کنار یکدیگر باشند مشکلات کشور به‌خوبی حل می‌شود و مسئولان باید خدماتشان صادقانه باشد و کارهایی که انجام می‌دهند را به مردم بگویند تا مردم در جریان مسائل باشند.

هاشمی‌شهیدی ادامه داد: باید همدلی و هم‌زبانی شکل گیرد و شرط موفقیت مردم نیز همراهی با دولت است.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با یک جمله، ارتش را حفظ کرد بیان داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران قدرتمندترین ارتش در خاورمیانه است و دشمن حتی خواب این‌که بخواهد دست به تجاوزی بزند را نخواهد دید.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در شرایطی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ایجاد کرد که کشور در وضعیت بسیار حساس بود و سپاه نیز به‌خوبی توانست از فرمان امام خمینی (ره) پیروی و خود را ساماندهی کند.

خطیب جمعه لامرد تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درزمینهٔ مبارزه با نیروهای ضدانقلاب، ایجاد امنیت پایدار، امور فرهنگی و عمرانی تلاش‌ها و خدمات گسترده‌ای را انجام داده و امروز بسیج نیز قدرت بی‌بدیل است.

هاشمی‌شهیدی در مورد آخرین تحولات در یمن نیز گفت: یمنی‌ها می‌خواهند استقلال خودشان را داشته باشند اما آل سعود دست به جنایت‌های وحشیانه علیه مردم این کشور زده است.

وی ادامه داد: یمن از انقلاب اسلامی الگو گرفته و امروز توانسته است وحدت خو را به‌خوبی حفظ کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار