مدیر کل راه و شهرسازی استان ارديبل گفت: با اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در حوزه راه و شهرسازی شاهد توسعه و پیشرفت عمرانی در گرمی خواهيم بود.
کد خبر: ۸۵۱۱۵۶۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبيل در جلسه بررسی مسائل و مشکلات راه و شهرسازی شهرستان مغان از اجرایی و عملیاتی شدن طرح‌های مشارکتی راه و شهرسازی در سطح استان در سال‌جاری خبر داد و افزود: در این راستا با تامین 30 درصد از اعتبارات طرح های مورد نظرتوسط فرمانداران شهرستانها، اداره کل راه و شهرسازی استان نیز 70 درصد اعتبارات را از محل اعتبارات ملی، جهت آسفالت راههای روستایی در شهرستانها تامین و هزینه می کند تا شاهداجرایی و عملیاتی شدن  پروژه ها و بهره برداری سریع از آنها باشیم.

 حیدری افزود: این طرحها و پروژه های مشارکتی امسال در سطح استان اردبیل اجرا و عملیاتی می شود که امیدواریم بابهره برداری از این  طرحها شاهد ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم استان باشیم.

وی گفت: امسال نیز با اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان گرمی شاهد تداوم و استمرار و افزایش این عملکرد مطلوب و مناسب در توسعه و پیشرفت عمرانی گرمی  گام‌های موثر و مطلوبی را بر خواهیم داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل  اجرای عملیات آسفالت 5 کیلومتر از راههای اصلی و فرعی، 13 کیلومتر روکش آسفالت راههای اصلی و فرعی، 3 کیلومتر بهسازی راههای روستایی و 8 کیلومتر روکش آسفالت راههای روستایی، 20 هزار متر مربع لکه گیری، بازسازی 10 دستگاه پل، 150 کیلومتر پاکسازی و تنظیم قنوات، 200 کیلومتر خط کشی جادهای اصلی و فرعی، اهدای 1200 عدد تابلوی اخطار انتظامی، تحویل 1 دستگاه لودر و اجرای عملیات روشنایی گردنه لنگان بطول 5 کیلومتر را  از جمله طرحهای سندتوسعه شهرستان گرمی در سال 94  در حوزه راه و شهرسازی عنوان کرد.

فرماندار مغان نيز در اين جلسه با بيان اينكه كثرت روستاها در گرمي خدمت‌رساني را با مشكل مواجه كرده است گفت: شهرستان گرمی با دارابودن 333 روستا در سطح استان از نظر تعداد روستاها در بین شهرستانهای استان در رتبه نخست قرار دارد که آسفالت راههای روستایی در این شهرستان در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

محمود علائي بر تعمير و بهسازي مسيرهاي فرعي گرمي-انگوت، گرمي-موران و انگوت-قره‌آغاج تاكيد كرد و با اشاره به طول عمر زياد و فرسودگي تعمير اين مسيرها را ضروري دانست.

 

ارسال نظرات