سردار دهقان در دیدار با وزیر دفاع پاکستان عنوان کرد؛
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی بین المللی مسکو و خواجه آصف وزیر دفاع پاکستان با یکدیگر دیدار و پیرامون مسایل مهم منطقه ای و بین المللی و روابط دو جانبه گفت‌و‌گو کردند.
کد خبر: ۸۵۱۱۵۶۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع،‌ سردار دهقان روز جمعه در این دیدار با اشاره به اشتراکات فراوان میان ایران و پاکستان در زمینه های مختلف، بر گسترش مناسبات و همکاری های دفاعی در جهت تقویت صلح و ثبات پایدار در منطقه تاکید کرد.

وزیر دفاع کشورمان با اعلام اعتراض شدید و ناخرسندی خود از برخورد نکردن جدی دولت پاکستان با اقدامات تروریستی که از ناحیه مرزهای این کشور متوجه شهروندان جمهوری اسلامی ایران است، اقدام عاجل و همه جانبه دولت و نیروهای مسلح پاکستان را برای مهار و مقابله با گروه های تروریستی خواستار شد.

سردار دهقان از مصوبه پارلمان پاکستان مبنی بر مشارکت نکردن در تجاوز نظامی به مردم یمن تمجید و آن را اقدامی مهم برای کمک به حل مساله یمن و پایان دادن به تجاوز عربستان به این کشور دانست.
وزیر دفاع پاکستان نیز در این دیدار، حفظ و تقویت امنیت مرزهای دو کشور را بسیار مهم دانست و گفت: ما همه توان خود را برای تامین امنیت پایدار و انهدام گروه های تروریستی بکار خواهیم گرفت.
خواجه آصف با تمجید از نقش جمهوری اسلامی ایران در ایجاد و گسترش ثبات در منطقه بر تقویت و گسترش مناسبات دفاعی میان ایران و پاکستان تاکید کرد.
سردار دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در چهارمین کنفرانس امنیتی بین المللی مسکو به پایتخت روسیه سفر کرده است.

ارسال نظرات