امام جمعه رضوانشهرگفت: عملکرد سپاه در سنگر دفاع از کیان و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بسیار درخشان است.
کد خبر: ۸۵۱۱۵۸۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام هادی حبیبی، امام جمعه رضوانشهر در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران،اظهار کرد:حدود 2 ماه پس از پیروزى جمهوری اسلامی ایران این روز به ابتكار حضرت امام خمینی(ره) نامگذاری شد.

وی افزود: ارتشی های با اقتدار و پرتوان ایران اسلامی در دفاع از کیان کشور و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی همواره نمایش قابل قبولی داشته و دشمنان اسلام و انقلاب را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته اند.

امام جمعه رضوانشهر به دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب در راستای جدایی بین ارتش و مردم در روز های آغازین انقلاب اشاره و تصریح کرد: دشمنان که تاب تحمل همراهی ارتش با حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب را نداشتند در همان ابتدا جنگ روانی علیه ارتش در داخل و خارج از کشور به راه انداختند و ارتش را یک نیروی ضد مردمی معرفی کردند.

وی افزود: حضرت امام خمینی ‏(ره) با صدور پیامی تاریخی در ۲۹ فروردین سال ۵۸ خطاب به ملت، از ارتش حمایت و این روز را روز ارتش نامگذاری کردند.

حجت الاسلام حبیبی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اضافه کرد: عملکرد سپاه در سنگر دفاع از کیان و آرمان ها و ارزش های انقلاب بسیار درخشان است.

وی اصلی ترین ماموریت سپاه را حفاظت از دستاوردهاى انقلاب اسلامى دانست و خاطرنشان کرد: درموقعیت فعلی كه دشمنان تهاجم و شبیخون و ناتوی فرهنگی و جنگ نرم را بر علیه انقلاب اسلامی وارزش های آن كه برگرفته از اسلام ناب محمدی است به كارگرفته اندسپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به کمک اصحاب فرهنگ آمده وفعالیت‏ هاى فرهنگى رابه‏ عنوان یكى ازمأموریت‏ هاى اصلى خودقرارداده است.

حجت الاسلام حبیبی به چهارم رجب و شب لیلة الرغائب‏(شب آرزوها) اشاره کرد و گفت:شب جمعه اول این ماه است و معروف به لیلةالرغائب می باشد که اعمال مخصوصی دارد كه به‏ واسطه آن اعمال بركات و پاداش فراوان برانسان سرازیر می شود.

ارسال نظرات