ارشد نظامی آجا در منطقه جنوبشرق:
کد خبر: ۸۵۱۱۶۲۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

< 

ارشد نظامی آجا در منطقه جنوبشرق:

همه نیروهای مسلح با ملت و دولت همدل و همزبان هستند/سربازان همیشه آماده‌اند تا دست دشمنان را از کشور کوتاه کنند         

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با مردم و دولت همدل و همزبان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان، "امیر نادر علیدوست" صبح امروز شنبه 29 فروردین‌ماه مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: این روز به نام ولایت و مردم نام گرفته است

وی افزود: 29 فروردین‌ماه روزی است که امام حکیمانه آن را تدبیر کرده و ارتش از اسعتماری که بر سر آن بود خارج شده، به مردم پیوست و در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.

امیرعلیدوست بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که بر سر عهد و پیمانی که با ولایت و مردم بسته 36 سال استوار مانده و در عمل نیز این بیعت را با دفاع از این مرز و بوم تا پای جان و با شجاعت و شهادت اثبات کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش همچنین با اشاره به شعار سال 94 مبنی بر«دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: همه نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با مردم و دولت همدل و همزبان هستند.

وی ادامه داد: تمامی نیروهای مسلح ثابت کرده‌اند که هر دولتی که از سوی مردم انتخاب شده و رهبری نیز حکم تنفیذ آن را صادر کنند، پشت سر آن دولت خواهند ماند از این رو شعار امسال نیز با دیده منت پذیرفته شده است.

امیر علیدوست با بیان اینکه تاکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مردم و کشور تا سرحد جان ایستادگی کرده است اظهارکرد: آمادگی رزمی نیروهای مسلح چشم دشمنان را کور کرده و آنها از قدرت نظامی و دفاعی ایران حیرت‌زده مانده‌اند که چه باید بکنند.

ارشد نظامی آجا در منطقه جنوبشرق افزود: ما به عنوان ارتش منطقه‌ای جنوبشرق آمادگی خود را بیان کرده و اعلام می‌کنیم که سربازان شما در نیروهای مسلح آماده‌اند تا دست دشمنان را از این آب و خاک کوتاه کنند.

یادآوری می‌شود: در این مراسم علاوه بر اینکه یگان‌های نمونه نیروهای چهارگانه ارتش اعم از نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) از مقابل جایگاه رژه رفتند و همچنین دستاوردهای مهم و جدید ارتش به نمایش درآمد، نیروهای مقاومت بسیج و سپاه و نیروی انتظامی نیز رژه رفتند.

ارسال نظرات