خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قم:

رسالت فاطمی ما گوش دادن به فرامین رهبری است/ دشمنان امروز به تبعیت از امویان اقدام به کشتار شیعیان می کنند

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: امروزه رسالت فاطمی ما گوش دادن به فرمان رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قواست.
کد خبر: ۸۵۱۱۶۳۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمدسعیدی صبح امروز در جمع پاسداران سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم، طی سخنانی ضمن دورد به ارواح طیبه امام و شش هزار شهید گلگون کفن استان قم، اظهار کرد: مردم ایران امسال را به عنوان سال فاطمی آغاز کردند، و شروع و پایان این سال که مزین به نام حضرت فاطمه(س) است، برای ما مسئولیت می آورد.

وی افزود: حرکت در جهت آرمانهای ایشان برای ما افتخار است.

امام جمعه شهر مقدس قم با اشاره به اینکه فرمایشات حضرت زهرا(س) را باید سرلوحه کارخودمان قرار دهیم، ابراز کرد: آنچه را که ایشان به خصوص در خطبه فدکیه عنوان نمودند، اولا باید به عنوان باور بیاید و یک منشوری باشد که به آن اعتقاد قلبی داشته باشیم و آنها را تفسیراً و مشخصاً تابلو کنیم و نحوه اجرایی شدن آنها را کشف کنیم و آنها را جامه عمل بپوشانیم .

وی ادامه داد: سال فاطمی یعنی مردم نگاهی به سالی که آن را پشت سر گذاشتند، داشته باشند و ببیند که چه بودند و الان چه جایگاهی دارند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به اینکه سال فاطمی یعنی عبرت گرفتن از عملکرد گذشته ها، خاطرنشان کرد: در خطبه فدکیه حضرت زهرا گذشته مردم را و اصول دینی را به یاد آنها آوردند.

وی با اعلام اینکه ما اکنون میراث دار حضرت زهرا هستیم، بیان کرد: ما رسالت حضرت زهرا را در قد و قامت رهبر عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای می بینیم که در سایه امام زمان نقش آفرینی می کنند.

آیت الله سعیدی افزود: دشمنان امروز به تبعیت از امویان در کربلا که می خواستند نسلی از ائمه نباشد امروزه در نقاط دنیا به سرکوبی و کشتار شیعیان اقدام می کنند

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز کرد: امروزه رسالت فاطمی ما گوش دادن به فرمان رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قواست

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اعلام کردند، افزود: این همدلی به گفته خود ایشان یعنی دولت کارگزار مردم و ملت است و مردم کارفرما هستند.

امام جمعه قم در پایان تصریح کرد: مردم دشمنی با آمریکا را با تمام وجود قبول دارند وما با هر کس قرار بیندیم سر قرارمان هستیم و این دشمن است که وعده هایش را قبول ندارد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار