خبرهای داغ:
با حضور سردار عروج:

گرامیداشت یاد و خاطره 62 شهید شهر محمودآباد نمونه و دهستان اقبال غربی

گرامیداشت یاد و خاطره 62 شهید شهر محمودآباد نمونه و دهستان اقبال غربی و اربعین دو شهید گمنام با حضور سردار عروج در شهر محمود آباد نمونه برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۱۱۶۶۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره 62 شهید شهر محمودآباد نمونه و دهستان اقبال غربی و همچنین اربعین دو شهید گمنام شهر محمود آباد با حضور سردار عروج  مشاور ارشد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و مداحی برادر ابوذر بیوکافی از قم در مسجد جامع امام سجاد(ع) شهر محمودآباد نمونه برگزار خواهد شد.

معروفی گفت: این یادواره به همت حوزه مقاومت بسیج ابوذر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و شهرداری و دیگر مسئولین شهری برگزار خواهد شد که به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد و برای اینکه از شهداء قدر دانی کرده باشیم به یاد آنها باشیم و راه آنها را ادامه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا، زنده نگه داشتن حق و حقیقت است و برای اینكه حق زنده بماند باید یاد شهدا را زنده نگه داشت که یادواره شهداء یکی از اینهاست

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: ما نسبت به قهرمان‌های ملی مانند شهداء و دانشمندان حق به گردن داریم بخصوص درمورد شهداء،برای اینکه جانشان را که مهم‌ترین سرمایه آنان بوده است در راه کشورشان فدا کرده اند که باید مورد تقدیر و در یادها قرار بگیرند.

معروفی در پایان گفت: تمام دستاوردهای مختلف و طی کردن قله های اقتدار به برکت خون شهدا و در سایه ولایت فقیه محقق شده و ما باید در همه زمان ها مدیون و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

 

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها