صفار هرندی:

دستاورد غنی سازی 20 درصد دست ظریف را در مذاکراه با 1+5 پر کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید براینکه اجازه ورود هیچ نامحرمی را به تأسیسات نظامی نمی‌دهیم ،گفت: با تکیه بر موشک به اینجا نرسیدیم بلکه همه اینها حاصل پیام انقلاب بود.
کد خبر: ۸۵۱۱۶۹۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج،  محمد حسین صفار هرندی، مشاور فرمانده کل سپاه امروز در یادواره 28 شهید محله شهید رجایی و سیاه اسطلخ در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر رشت با بیان این که شهدای گمنام نام‌آورانی هستند که در جایگاه والایی هستند، اظهار داشت: هدف از برگزاری شهدا پاسداشت ارزش‌ها و فرصتی برای تسلی‌بخشی بازماندگان شهدا است.

 

وی با بیان این که اگر بسیج در دوران دفاع مقدس نبود نیروهای حرفه ای نظامی قادر به ایستادگی برابر تهاجم دشمن نبودند، افزود: یادواره‌های شهدا فرصتی برای یادآوری رشادت‌هایی از دفتر قطور ایثار است.

 

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که همه عزیزانی که در دوران دفاع مقدس جان خود را برای صیانت از حق فدا کردند شایسته بهترین‌ها هستند، گفت: صدام جنگ با ایران را فتح الفتوح تعبیر کرد، اما امام راحل در خظاب به گفته صدام برخورداری از جوانانی که شیر روز و عارف شب هستند را فتح الفتوح معرفی کرد.

 

وی  با تاکید بر شکل گیری جبهه مقاومت در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: آیات قرآن کریم نشان از بزم شاعرانه شهدا در ملکوت دارد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تاریخ دستیابی ایران اسلامی به فناوری هسته با تشریح نقش دولت های گذشته، ساخت بمب هسته ای را بهانه دشمن با هدف اصلی فروپاشی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: دشمنان در این راستا آهنگ کوبیدن ایران اسلامی را طنین انداز کردند و تفکر مقاومت برابر دشمن مصوب نگاه شهدا است.

 

وی با یاد‌آوری «جوانان ما باید با حماسه‌های ملت آشنا شوند» اظهار داشت: جوانان باید بدانند که ملت در برابر دشمن ایستادند، شهادت مکتب مرگ نیست بلکه مکتب زندگی است و این از آموزه‌های قرآنی ما است.

 

صفارهرندی با بیان این که رزمندگانی که هنوز هم بر اعتقادات خود استوارند شهدای زنده هستند، افزود: در جبهه شاهد هشت سال زندگی رزمندگان و بهترین‌ها بودیم و هرگز جلسات قرآنی و صحنه‌های عبادت فراموش نمی‌شود.

 

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام با بیان این که دولت سازندگی و اصلاحات در حوزه هسته ای پیش قدم بودند، اوج فناوری صنعت هسته ای را در دولت نهم و دهم دانست.

 

وی ابراز کرد: اگر این فناوری طبق اظهار نظر های برخی افراد بد است، همه دولت هایی که در این راستا پیش قدم بودند باید محاکمه شوند و در این راستا چرا گریبان دولت نهم و دهم را باید بگیریم.

 

صفار هرندی با انتقاد از این موضوع که نباید پشت نام دولت سازندگی و اصلاحات به دولتی بر ایجاد مخمصه در کشور توهین کنیم و خطاب به این افراد شکل گیری فناوری هسته ای در دولت نهم و دهم را پرو بال گرفتن کشور برشمرد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رتبه هفتم ایران در نانو، گفت: فرزندان ملت از کنار انرژی هسته‌ای در نانو امروز در جهان پیشگامند و کارهای زیادی شده است که به‌دلیل خباثت دشمن اعلام نمی‌شود.

 

صفارهرندی، انرژی هسته‌ای را محصول پافشاری و ایستادگی در برابر دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن به‌دنبال بهانه‌جویی است و امروز با به کار بردن عناصر حیوان‌صفت داعش در سوریه و کشورهای منطقه به‌دنبال ضربه زدن به اسلام است.

 

وی با بیان این که نباید تنها به مذاکرات 1+5 دل بست، اظهار داشت: آقای حسن روحانی به عنوان رییس جمهور ایران مشروع و از دیدگاه ما قابل احترام است و این نوع نگاه برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است و مذاکره‌کنندگان برای پیروزی قدرت ما تلاش می‌کنند.

 

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام در ادامه تصریح کرد: روحانی اعلام کرد که طرف ما 1+5 است و همه دنیا آمریکا و مجلس و سنای آنان نیست و این حرف ملت و شهدا است که رییس جمهور نیز به آن رسیده است.

 

هرندی با اشاره به فناوری هسته ای به عنوان محصول استقامت، مقاومت و پافشاری روی حرف حق، اضافه کرد: آمریکایی ها دیگر سر رشته جهان نیستند و با پیام مقام معظم رهبری به جوانان جهان این رشته از دست آنها خارج شده است.

 

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام با اشاره به ادامه مسیر پیشرفت در علوم مختلف در ایران اسلامی و تولید دستاورد های جدید به شکل روزانه در این سرزمین پر گوهر، بیان کرد: برخورداری از هزاران سانتریفیوژ دشمن را دارد از روی خر تحریم پیاده می کند.

 

هرندی با تاکید بر اینکه دستاورد غنی سازی 20 درصدی دست ظریف را در مذاکرات 1+5 پر کرد، گفت: ظریف در میدان مذاکره خطاب به جان کری با وجود توهین هایی به ایران گفته بود: «گوشت آمریکا زیر دندان ایران است و ایران اسلامی به عنوان قدرت منطقه باید به رسمیت شناخته شود.

 

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام در تشریح رخداد های منطقه پیام شهدای ایران را فرمولی در دست جبهه مقاومت در مسیر استکبار ستیزی دانست و اندیشه سردار سلیمانی را طراز اندیشه شهدا تعبیر کرد.

 

هرندی با بیان این که شاهد همزبانی بزرگ در عالم اسلام هستیم، بیان کرد: با نگاه به اتفاقات و تحولات در منطقه مانند سوریه، عراق، فلسطین و لبنان و بخشی از عربستان نسخه دفاع مقدس در جبهه مقاومت جواب داده است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که رزمندگان جبهه مقاومت از پیام شهدای ایران رونویسی کردند در تشریح اتفاقات منطقه، افزود: مردم یمن برابر حکومتی که مشروعیت نداشت خروش کردند و برخلاف دروغ های رسانه های غربی این افراد عضو فرقه و مذهب خاص نیستند بلکه ملت یمن هستند.

 

صفار هرندی با بیان اینکه مردم عراق با الهام از ائمه اطهار(ع) و رونویسی از پیام شهدا در برابر غرب و آمریکایی‌ها پیروز شدند، افزود: غرب از بسیاری از امکانات ما را تحریم کرد، اما فرزندان ملت و همان رزمندگان دوران دفاع مقدس آمدند و وارد صحنه شدند و نیروگاه و بسیاری از امکانات کشور از جمله تولید سی درصد برق کشور را ساختند و امروز پیمانکاران ایرانی در کشورهای مختلف برای ساخت نیروگاه آماده‌اند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید براینکه اجازه ورود هیچ نامحرمی را به تأسیسات نظامی نمی‌دهیم گفت: با تکیه بر موشک به اینجا نرسیدیم بلکه همه اینها حاصل پیام انقلاب بود.


منبع: خبرگزاری رسا

ارسال نظرات