خبرهای داغ:
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد:
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از پیگیری احداث حسینیه درمحله قدیمی قزوینی‌ها در شهر کربلا خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۱۷۰۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرخزاد که به همراه استاندار برای افتتاح دفتر مشترک نمایندگی نظام مهندسی ساختمان و اتاق بازرگانی به شهر کربلا سفر کرده است، اظهار کرد: براساس پیگیریهایی که پیش از این استاندار کربلا با مسئولان استان قزوین به عمل آورده است، زمینی به مساحت یک هزار متر مربع برای ساخت حسینیه قزوینیها که کاربری اقامتی و خدماتی نیز دارد در دو یا سه طبقه با زیربنای حدود دوهزار متر مربع اختصاص داده میشود.

وی اضافه کرد: این حسینیه با کمکها و منابع مالی که شهروندان بدین منظور اختصاص خواهند داد، احداث میشود.

فرخزاد همچنین در رابطه با دفتر نمایندگی مشترک نظام مهندسی ساختمان و اتاق بازرگانی نیز توضیح داد: درخواست تأسیس این دفتر نمایندگی از سوی استاندار، رئیس شورای اسلامی شهر و مسئولان محلی شهر کربلا مطرح شد و از سوی مسئولان استان مورد استقبال قرار گرفته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اهداف این دفتر نمایندگی تشریح کرد: علاوه بر تبادلات فرهنگی، صدور خدمات فنی و مهندسی، ارز آوری، ایجاد اشتغال برای استادکاران و متخصصین ساختمان، ایجاد زمینه برای فعالیت تولیدکنندگان مصالح ساختمانی در کربلا و صادرات مصالح ساختمانی به عراق از مهمترین اهداف افتتاح این دفتر نمایندگی است.

وی ادامه داد: بعد از افتتاح دفتر نمایندگی توسط استانداران قزوین و کربلا در عراق، رؤسای سازمان نظام مهندسی ساختمان و اتاق بازرگانی به همراه مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری قزوین به نمایندگی از استاندار قزوین و سه نفر از مسئولان عراقی به نمایندگی از استاندار کربلا با برگزاری جلساتی در مقاطع سه ماهه پیگیر ادامه کارها خواهند بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در پایان خاطرنشان کرد: با افتتاح این دفتر نمایندگی کارهایی که در قبل به شکل پراکنده دنبال میشود در حال حاضر به صورت تشکیلاتی و سازماندهی شده انجام خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها