به مناسبت روز ارتش؛

رژه نیروهای مسلح در کنار خلیج فارس آغاز شد

رژه نیروهای مسلح بندرعباس به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و نیروی زمینی در کنار خلیج فارس آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۷۰۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر دریاداردوم ابراهیم اشکان، فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش صبح امروز(29 فروردین ماه) در این مراسم گفت: مردم بندرعباس پاسداران اصلی خلیج فارس هستند.

وی اضافه کرد: در تاریخ ملتها روزهایی است که صرفا مخصوص یک زمان و دوران نمی شود و در طول تاریخ آن ملت باقی می ماند؛ روزهایی که نشانه هایی از غرور ملی و اقتدار ملتها و پیامهای بسیاری را برای مردم و سرزمین و حتی عرصه بین الملل به همراه دارد.

امیر دریاداردوم اشکان با بیان اینکه نیروی نظامی در هر کشور جایگاه ویژه ای دارد افزود: به هر میزان که نیروهای نظامی قوی و هماهنگ باشند توان رزمی آنها نیز بیشتر است و امنیت در آن کشور پایدار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز پیشرفته تر و کامل تر از قبل با نیروی انسانی زبده آمادگی و قدرت نظامی بالاتری نسبت به گذشته داشته و جایگاه ویژه ای در منطقه و سطح بین الملل دارد.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش افزود: اقتدار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران حامل پیام صلح و دوستی است و کشورها بدانند ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مرزهای و حتی امنیت منطقه همواره آماده است و با اقتدار و تمام توان در مقابل متجاوزان خواهد ایستاد.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در امر تحقیق، پژوهش ، آموزش نیروی انسانی و ساخت تجهیزات مورد نیاز و دستیابی به خودکفایی گام های موثری برداشته است.

امیر دریاداردوم اشکان اضافه کرد: در حال حاضر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که کلیه تجهیزات و نیروی انسانی را  بدون نیاز به کشورهای دیگر تامین و به خودکفایی کامل رسیده است.

ارسال نظرات