جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور تربیت اسلامی را یکی ازاهداف اصلی حلقه های صالحین عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۱۱۷۴۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، قاسم حبیب زاده جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور در جمع فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی در سنندج اظهار کرد: نظام اسلامی بهترین فرصت های پیشرفت را در اختیار دانش آموزان قرار داده است.
وی گفت: مربیان باید یک رابطه ی تنگاتنگ و نزدیک با دانش آموزان داشته باشند و تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد حلقه های صالحین به کار گیرند.
حبیب زاده ادامه داد: باید در حلقه های صالحین یک محیطی دوستانه وجود داشته باشد و از حلقه داری به جای کلاس داری استفاده نمایند.
وی با بیان اینکه هدف اصلی حلقه های صالحین تربیت اسلامی است خاطر نشان کرد: مربیان حلقه های صالحین باید موضوعاتی را متناسب با بافت جمعیتی خود بیان نمایند و دانش آموزان در این رابطه اظهار نظر کنند تا رابطه ی دوستانه ای بین مربی و حلقه های گروه وجود داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جلسات حلقه های صالحین باید به طور منظم برگزار شود گفت: سرگروه ها و مربیان باید تلاش کنند تا جو دوستانه به دور از تبعیض بین دانش آموزان وجود داشته باشد.

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دفاع معرفتی دانست و اظهار کرد: حلقه های صالحین مهمترین نقش در رابطه ی بین دانش آموزان را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: امروزه آشنایی و شناخت با چالش ها و تهدید جهان اسلام یکی از وظایف سرگروه ها و مربیان است که باید این دیدگاه ها وشناخت را به آحاد مختلف مردم به خصوص دانش آموزان انتقال داد.


 




ارسال نظرات