در بازدید از حوزه روابط عمومی استانداری زنجان مطرح شد؛

بسیج رسانه آماده همکاری با نهادهای خدمتگزار به مردم و انقلاب است

معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: بسیج رسانه آماده همکاری با نهادهای خدمتگزار به مردم و انقلاب است.
کد خبر: ۸۵۱۱۷۴۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ نوید کمالی در بازدید از حوزه روابط عمومی استانداری زنجان اظهار کرد: تقویت دستگاههای روابط عمومی ارتباط مردم با دولت و نهادهای خدمتگزار در سال «دولت و ملت ,هم دلی و هم زبانی» یک رسالت است.

وی با اشاره به اهمیت نقش مجموعه روابط عمومی در تعالی بخشی سازمانی گفت :مجموعه دولت بدون وجود مراکز روابط عمومی توانمند و پویا قادر به ایجاد و حفظ ارتباط سازنده با مردم نخواهد بود .

این مسئول با اشاره به توجه ویژه رهبری به حوزه روابط عمومی گفت :مقام معظم رهبری بارها در دیدار مسئولین و کارگزاران نظام به اهمیت حوزه روابط عمومی در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرده اند و از آن به عنوان ابزاری برای افزایش اعتماد عمومی به نظام و دستاوردهای آن نام برده اند .

وی با بیان اینکه دستگاه روابط عمومی نباید صرفا ابزاری تبلیغاتی و خود گوییم و خود خندیم باشد بلکه رسالت روابط عمومی افزایش تعامل و ارتباط بین نهاد خدمتگزار و مردم است زیرا تحقق شعار سال 94در گرو این رسالت است ، گفت: خوشبختانه حوزه ارتباطات مردمی با بهره گیری از فناوری اطلاعات مردم را قادر ساخته است تا در هر مکان و زمانی پیام و دیدگاه خود را به گوش مسئولان برسانند البته نباید به این موضوع دلگرم بود بلکه باید بیش از این ارتباط مردم با مسئولین را تسهیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین در دسترس مردم نگاهی واقعه بینانه تر به مسائل و مشکلات مردم و جامعه دارند و اعتماد مردم به ساختار مدیریت نظام را افزایش می دهند، اضافه کرد: علت این موضوع سفرهای استانی هئیت دولت در سالهای گذشته بوده که این امر مورد تایید و تقدیر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه استان زنجان در ادامه با اشاره به نقش برجسته روابط عمومی و رسانه های سازمانی در فقدان ارتباطات گسترده چهره به چهره مردم و مسئولین افزود: روابط عمومی کار آمد و دلسوز مطمئنا قادر است، بیش از پیش خواسته ها و انتظارات متقابل مردم و مسئولین را منتقل و منعکس کند.

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه شکل گیری بسیج رسانه اضافه کرد: خوشبختانه با شکل گیری بسیج رسانه امروز شاهد مجموعه ای گسترده و پویا از اصحاب رسانه متخصص و متعهد در بدنه سازمان بسیج رسانه هستیم.

این مسئول ادامه داد: تشکیل این سازمان موجب تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده همکاری و مشارکت با نهادهای خدمتگزار در حوزه تخصصی خواهد شد.

نوید کمالی در پایان با تقدیر از تلاش های مجموعه روابط عمومی استانداری استان زنجان ابراز امیدواری کرد: در سال جاری دولت و دولتمردان در راستای تحقق گفتمان همدلی و هم زبانی اقداماتی عملی و ارزنده را از خود ارائه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار