خبرهای داغ:
همایش خانواده شهدا در راستای اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود در مقر قائمیه گلزار مطهر شهدای شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۷۵۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همایش خانواده های شهدا در راستای اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین سپاه و بنیاد شهید در مقر قائمیه گلزار شهدا شاهرود برگزار شد.

در این همایش فرمانده سپاه شاهرود در سخنانی با تجلیل از خانواده شهدا و صبر و استقامت آنها در راه اسلام و ایران عزیز اظهار کرد: ما خود را مدیون شهدا می دانیم و هرچه میتوانی باید در این راه تلاش کنیم.

وی افزود: شما خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستید و باید در جامعه حضور و از شما تجلیل و تقدیر شود این برنامه ها در تجلیل از مقام شهدا و خانواده های آنان و شناساندن راه و رسم شهدا در جامعه است.

حمید دامغانی تصریح کرد: اجلاسیه شهدا برای قدردانی از شهدای بزرگوار شهرستان است که باید تلاش کنیم به نحوه شایسته این برنامه برگزار و از شما خانواده شهدا می خواهیم دست ما رایا بگیرید و مروج این برنامه در جامعه باشید.

وی با اشاره به برنامه های مختلف اجلاسیه شهدای شهرستان و تشریح آنان بیان کرد: ما تلاش داریم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم و همه اقشار جامعه از این برنامه بهره مند شوند.

در این همایش افراسیابی رئیس بنیاد شهید شاهرود نیز در سخنانی با تقدیر از خانواده شهدا گفت: این محفل باصفا برای تقدیر از شهدا و مقام خانواده های آنان است و تمام تلاش همه عزیزان ترویج و تجلیل از فرهنگ و ایثارگری شهدا و خانواده هاست.

وی افزود: ما شرمنده شما خانواده شهدا و مدیون شما هستیم و امیدواریم که بتوانیم با برنامه هایی که انجام می دهیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش داشته باشیم.

مدیر مشارکت های مردمی و نمایشگاه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود نیز در این جلسه با تقدیر از حضور خانواده شهدا گفت: شما خانواده های شهدا باید دست ما را در برگزاری اجلاسیه شهدا بگیرید و با رهنمودهای خود ما را در این مسیر روشن یاری دهید.

عباسعلی اکبریان تصریح کرد: تمام تلاش همه عزیزان برای این است که بتوانیم ذره ای از زحمات شهدا را جبران و در ترویج و بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از شهدا وخانواده های آنان کوشا باشیم.

در پایان این جلسه خانواده های شهدا به بازدید از روند اجرایی اجلاسیه شهدا شهرستان پرداخته و با قسمت های مختلف اجلاسیه آشنا و از زحمات انجام شده تقدیر كردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها