نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تاسی نیروهای انقلابی یمن به نیروهای مسلح کشورمان پیروزی را برای آنها به ارمغان می آورد.
کد خبر: ۸۵۱۱۸۱۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

وی با بیان اینکه الگوی استقامت و مقاومت ملت ایران در لبنان، عراق و سوریه به نتیجه رسیده است و این نشان می دهد که  امروز نیروهای مسلح ما در دنیا الگو هستند افزود: نیروهای مسلح منسجم و توانمند از عناصر اقتدار و تامین کننده امنیت کشورمان هستند.

میرعمادی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح توانمند در تمام عرصه های دفاعی اعم از ارتشیان، سپاهیان، نیروی انتظامی، بسیجیان و عشایر و همه کسانی که در زیر پرچم ولایت خدمت می کنند از انگیزه قوی برخوردارند .

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح امروز از معنویت و بصیرت برخوردارند و نسبت به توطئه های دشمن، آگاهی و تسلط کامل دارند، بیان کرد: اراده قدرتمند نیروهای مسلح، تجهیزات پیشرفته نظامی و آمادگی کامل دفاعی،3 عامل مهم برای اقتدار و امنیت است که با وجود این عوامل هیچ جنبنده ای جرات نفوذ به کشور را ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز پیشرفته ترین تجهیزات نظامی برای کشور ساخته شده است و  دنیا هر سال در 29 فروردین شاهد نمایش نمونه ای از آن ها است.

نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش از سوی امام (ره)  توطئه دشمن برای انحلال ارتش را خنثی کرد

میرعمادی با بیان اینکه  نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش از سوی امام (ره) پاسخی مناسب به وفاداری ارتشیان به آرمان های انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد:  از سوی دیگر این نامگذاری و این فرمان امام زمینه شکل گیری ارتش مقتدر، ولایی و مکتبی در برابر جبهه دشمنان و ضد انقلاب را فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز 36 سال از این نامگذاری می گذرد و شاهد فداکاری، ایثار، استقامت ارتشیان بوده ایم، افزود: امروز ارتشیان ما با قامتی استوار و با تمام وجود از کشور، استقلال و امنیت آن دفاع می کنند .

امام جمعه خرم آباداظهار کرد: امروز ارتش به عنوان یک سازمان نظامی تاثیر گذار  امنیت آفرین در داخل و خارج از کشور در مرزهای آبی بین المللی، نقش اساسی ایفا می کند.

یکی از اهداف مهم استکبار ضربه زدن به اقتدار و امنیت کشور بوده است

میرعمادی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف مهم استکبار ضربه زدن به اقتدار و امنیت کشور بوده است، اضافه کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران، حمایت و تجهیز ضد انقلاب برای برهم زدن امنیت کشور از جمله کارها و اقدامات استکبار جهانی برای ضربه زدن به امنیت و اقتدار کشور بوده و از ترور مردم، مسئولان و دانشمندان هسته ای ما قدم برداشته است، اما رو ز به روز بر امنیت و اقتدار کشور افزوده شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید در جهت حفظ امنیت و اقتدار کشور تلاش کنیم، تصریح کرد: اولین عنصر تشکیل دهنده امنیت و اقتدار کشور ایمان به خدای متعال و توجه به قدرت لایزال الهی است و ایران اسلامی با تکیه بر قدرت لایزال الهی بر تمام قدرت های مادی غلبه پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ملت ایران این تجربه را دارد که در سایه ایمان به خدا از هیچ قدرتی ترس و واهمه ای ندارد.

میرعمادی مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی را یکی دیگر از عناصر امنیت و قدرت برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی نظامی مستقل، عزت مدار و متکی به مردم است و حضور مردم در انتخابات متعدد برای حمایت و پشتیبانی  و امنیت و اقتدار درونی است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران مردمی هستند که در سخت ترین شرایط به نظام و رهبری وفادار بوده اند،  تصریح کرد: مردم ایران به شدت از استکبار جهانی و ایادی آن متنفرهستند و در برابر هر توطئه ای استقامت می کنند و امنیت و اقتدار ایران اسلامی با حضور مردم در صحنه های انقلاب و ایام الله و روز قدس تضمین می شود.

تدابیر و سخنان رهبری توطئه ای دشمن را نقش بر آب کرده است

امام جمعه خرم آباد از ولایت فقیه به عنوان یکی دیگر از عناصر امنیت و اقتدار یاد کرد و افزود: وجود رهبری آگاه، بصیرت بخش، با تقوا و عادل از عوامل مهم اقتدار است و در طول عمر انقلاب می بینیم که چالش ها و توطئه هایی که دشمنان برای ضربه زدن به اقتدار و امنیت اسلامی تدارک دیده اند با سخنان و تدابیر رهبری نقش بر آب شده است.

میرعمادی تصریح کرد: رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری همواره موجب تحکیم امنیت و اقتدار کشور شده است و همدلی و وحدت و همزبانی را در رسدن به آرمان های انقلاب اسلامی مستحکم تر کرده است.

 وی خاطرنشان کرد: فتنه 88 که امنیت و اتدار نظام را نشانه گرفته بود با هوشیاری  رهبر انقلاب و مردم  خنثی شد

بیانات رهبر ی در خصوص مذاکرات هسته ای پشتوانه تیم مذاکره کننده ایرانی

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون اصول و چارچوب مذاکرات هسته ای پشتوانه ای قوی برای تیم هسته ای کشورمان و مصداق همدلی و همزبانی دولت و ملت در مسئله هسته ای بوده است.

وی  با تاکید بر اینکه در سایه رهنمودهاتی مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده ایرانی به مذاکره ادامه می دهند، تصریح کرد: نقش آفرینی ایران در تمام عرصه های بین المللی موجب اعتراف و اذعان همگی شده و این اقتدار بی نظیر است.

ارسال نظرات