به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه کربلای مازندران بیانیه ای صادر کرد و این روز را گرامی داشت و بر تعمیق همدلی و همزبانی نیروهای نظامی و انتظامی تاکید نمود.
کد خبر: ۸۵۱۱۸۵۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، سپاه کربلای مازندران در این بیانیه یاد آور شد: وحدت و یکپارچگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عوامل مهم استحکام و آمادگی دفاعی ایران است.

سپاه کربلای مازندران ستاکید کرد: 29 فروردین  اقدام راهبردی حضرت امام خمینی (ره )بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای خنثی‌سازی توطئه بود.

در بیانیه سپاه کربلا آمده است : با گذشت قریب به 4دهه از تصمیم حکیمانه امام خمینی (ره) ارتش جمهوری اسلامی ایران  همچنان  در کنار برادران  سپاهی و انتظامی مقتدرانه، تأثیرگذارترین سازمان نظامی و امنیت‌آفرین بوده، که برای دوستان امنیت برقرار کرده و برای دشمنان هراس بوجود آورده است.

سپاه کربلا در ادامه  به اقتدار و توان بالای دفاعی جمهوری اسلامی ایران اشاره داشته و ابراز کرد: همدلی و همزبانی گفتاری و عملی نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی تحت فرماندهی ولی مطلقه فقیه  زمان حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی   با یکدلی و وحدت کلمه موجب فراهم ساختن اقتدار ملی و بین المللی گردید ،  از این رو سردمداران نظام سلطه و استکبار را وادار به اعتراف و اعلام شکست  دربه کارگیری احتمالی گزینه نظامی ضد ایران کرده است.

سپاه کربلای مازندران ضمن گرامی داشت این روز پر افتخار، برای تمام ارتشیان مومن و انقلابی نظام جمهوری اسلامی آرزوی توفیق و سلامتی کرده است و اقتدار بیش از پیش نیروهای مسلح  را در سایه عزتمندانه ولی فقیه مسئلت داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها