خبرهای داغ:
حاج آخوند میرابی گفت: شناخت دشمن وظیفه اساسی در عصر کنونی است و عامل و خالص بودن برای مبارزه با نفس اماره وشیاطین از ضروریات است.
کد خبر: ۸۵۱۱۸۷۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛حاج اخوند میرابی مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن در حضور جمعی از مسولین استانی وشهرستانی در بندرترکمن گفت:خدمت به خلق موجب خشنودی خداوند متعال است وبهترین راه در پاسداری از ارزشها خدمت به خلق الله است.

وی افزود:لباس پاسداران به تنهایی نمادی برای شناخت نیست لذا پاسداراصلی کسانی هستند که برای دفاع از ارزشهای اسلامی مبارزه عملی می کنندلذا امام خمینی با درایت خود به تشکیل این نهاد مقدس اقدام نمود.

حاج آخوند میرابی با اشاره به اینکه در عرصه کنونی همه ما وظیفه دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی را به عهده داریم تصریح کرد:شناخت دشمن وظیفه اساسی در عصر کنونی است و عامل و خالص بودن برای مبارزه با نفس اماره وشیاطین از ضروریات است.

مدیر حوزه علمیه قره تپه خاطرنشان ساخت:امروز دشمن با ابزار وآلات مسموم خود درمحیط خانه با لباس دوست به فرزندان ما نزدیک شده درحالی که در پس این پرده اهداف شومی را دنبال میکند که با وجود گفتن مکررات عده ای از آن غافل هستند.

میرابی یاد آور شد:دوستی واقعی شیطان بزرگ در حقیقت دشمنی است که با غافل کردن ازیادخدا ،خود را نزدیک کند لذا اتحاد ووحدت شیعه وسنی مایوس کننده دشمنان اسلام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها