خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود را مهم ترین­ اقدام فرهنگی سال ۹۴ عنوان کرده و از اجرای برنامه کانون بسیج هنرمندان شاهرود با همکاری اداره ارشاد، در مراسم افتتاحیه این اجلاسیه در بیست و هفتم فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۱۸۸۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عباس اعتماد، در نخستین جلسه گروه های صالحین که با حضور هنرمندان بسیجی در اداره ارشاد برگزار شد، با اشاره به موفقیت کانون بسیج هنرمندان شاهرود در جهت کسب مقام کانون برتر استان در سال ۹۲ و ۹۳، این موفقیت را به هنرمندان بسیجی تبریک گفته و آن را حاصل تلاش ها وزحمات مخلصانه ایشان عنوان کرد.

وی درادامه افزود: تلاشهای مضاعف، بی ریا و عاشقانه هنرمندان بسیجی درسال ۹۳ باعث شد تا بار دیگر این کانون به عنوان کانون برتراستان انتخاب شود.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به انتخاب شهید فیلمساز شاهرود، "سید تقی حسینی” به عنوان شاخص سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، از وعده مدیر کل ارشاد در جهت حمایت از ساخت فیلم مستند این شهید یاد کرده و افزود: فیلم مستند شهید حسینی در سال جاری باحمایت اداره کل واداره ارشاد شاهرود ساخته می شود.

اعتماد،اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود را مهم ترین­ اقدام فرهنگی سال ۹۴ عنوان کرده و از اجرای برنامه کانون بسیج هنرمندان شاهرود با همکاری اداره ارشاد، در مراسم افتتاحیه این اجلاسیه در بیست و هفتم فروردین ماه خبر داد.

وی اعلام کرد: در محل اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود، دو غرفه به هنرمندان و شعرا بسیجی اختصاص یافته است که درآن برنامه های شب شعروایستگاه دلنوشته برگزارمی شود.

در پایان پیشنهاداتی نظیر حمل تابوت نمادین شهدا، غبار روبی و روشن کردن شمع بر سر قبور شهدا، برگزاری مسابقه شهدا و اهدا جوایز، تقدیر از خانواده شهدا، پیوند شهدا با کودکان با ایجاد ایستگاه نقاشی، تلاش برای حفظ پاکیزگی گلزار شهدا و عاری ماندن قبور از لکه های شمع؛ توسط هنرمندان بسیجی ارائه شد.

به همت کانون بسیج هنرمندان و اداره ارشاد شاهرود، غبارروبی وگلباران نمادین گلزار شهدا در اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود صورت می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها