آقامحمدی :

پرونده دموکراسی دروغین غرب با رسوایی شکست در یمن قطورتر می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رسوایی دیگری به پرونده قطور دموکراسی دروغین غرب با شکست در یمن افزوده می‌شود، گفت:
کد خبر: ۸۵۱۱۹۴۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،ابراهیم‌ آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه ظالمانه شورای امنیت درباره تجاوز نظامی آل‌سعود به یمن، اظهار داشت: فرهنگ دنیای غرب و آمریکا بر مبنای فرهنگ لیبرالیستی استوار است، آنچه که برای غرب اهمیت دارد حفظ منافع خود در منطقه است و برای رسیدن به آن هر کاری که از دستش بر می‌آید، انجام می‌دهند.

وی افزود: غرب برای حفظ منافعش توجهی به کودک‌کشی ندارد، غربی‌ها در منطقه منافع مادی فراوانی دارند چه غارت بیت‌المال کشورهای منطقه به خصوص نفت و گاز و چه فروش تسلیحات به کشورهای منطقه و هر جایی که یکی از این دو موضوع فراهم باشد و از نظر فرهنگ لیبرالیستی سردمداران دنیای غرب به خصوص آمریکا این موضوع را یک برگ برنده برای خودشان می‌دانند، ولو به یک ملت ظلم شود یا کودکان یا غیرنظامیان و افراد بی‌گناه یک کشور قلع و قمع و نابود شوند و زیرساخت‌های آن کشور از بین بروند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس یادآور شد: غربی‌ها همین که به منافعشان برسند، باعث می‌شود که مجوز چنین جنایاتی را به هم‌پیمانانشان بدهند و از آن دفاع کنند؛ شاهدیم عربستان با فرمان آمریکا و سلاح‌ها و هواپیماهای این کشور روی مردم یمن آتش و بمب می‌ریزد و زیرساخت‌های این کشور را نابود می‌کند.

وی ادامه داد: مردم بی‌گناه و سالخورده در یمن از بین می‌روند و دنیای غرب و شورای امنیت با وقاحت تمام از این تجاوز نظامی عربستان به یمن آشکارا حمایت می‌کنند، شورای امنیت سازمان ملل در حقیقت فقط یک تابلو و عنوان برای پوشش دادن به جنایات غربی‌ها و فرهنگ بی‌عاطفه و بی‌توجه به انسانیت آنان است، غربی‌ها از شورای امنیت به عنوان یک ابزار برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند.

آقامحمدی تصریح کرد: وقتی مردم یمن تصمیم گرفتند سرنوشت‌شان را خودشان انتخاب کنند، مدعیان دروغین دموکراسی آمدند و سلاح به یک کشور متجاوز دادند تا روی این مردم بمب و آتش بریزد، کشور آنها را ویران کند و بعد هم شورای امنیت علیه مردم یمن قطعنامه‌ای تصویب کند که یمن باید خلع سلاح شود تا مردم یمن نتوانند از خودشان دفاع کنند.

وی ادامه داد: در حقیقت شورای امنیت با این کار خود آمده دست یمنی‌ها را بسته و یک مشت جلاد خون‌آشام ناجوانمرد مانند حکام عربستان را به جان مردم یمن انداخته است.

نماینده خرم‌آباد در مجلس بر همین اساس تأکید کرد: همانطور که آمریکایی‌ها و غربی‌ها تاکنون در هیچ جنگی پیروز نشدند در یمن نیز با شکست سختی مواجه خواهند شد، چرا که ظلم نمی‌تواند پیروز باشد و باقی بماند.

آقامحمدی در پایان خاطرنشان کرد: سرنوشت کشورهای زیادی مانند افغانستان، سوریه، فلسطین، عراق و سایر کشورها نشان می‌دهد که آل‌سعود و غربی‌ها در این جنگ قطعاً شکست خواهند خورد و یک رسوایی دیگر به پرونده قطور دموکراسی دروغین غرب و شورای امنیت سازمان ملل افزوده خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار