دیداراعضای ستاد گرامیداشت هفته زن شهرستان با خانواده شهدای زن قائم شهر

همزمان با هفته گرامیداشت زن وایام ولادت با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س)جمعی از خواهران بسیجی شهرستان قائم شهر با خانواده دو بانوی شهید قائم شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۱۹۷۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

 



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش خبرنگار بسیج خواهر کلثوم آهنگری گفت : این دیدار در راستای تکریم وپاسداشت صبر و ایثارگری خانواده معظم شهدا با حضور خواهران بسیجی شهرستان قائم شهر برگزارشد،که از خانواده شهیدان سیده مهتاب نور بخش وشهیده حمیده مروتی دیدار به عمل آمد.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه قائم شهر ضمن بیان اینکه احترام وتکریم خانواده های معظم شهدا از وظایف ذاتی ما است افزود :  در زمانی که این کشور با تهدید وحملات بی امان دشمن مواجه بود،بودند خانواده هایی که هم خود وهم فرزندان ونزدیکان خود را تشوق وترغیب می کردند تا برای حفظ این آب و خاک از هیچ چیز خود مضایقه نکنند وماحصل این فداکاریها امنیت امروز جامعه ما است.

دبیر ستاد هفته زن شهرستان قائم شهراظهار نمود : مازندران19 بانوی شهید تقدیم این انقلاب کرده است که این نشان از تاثیر نقش زن درجامعه اسلامی وپیشقدم بودن بانوان در دفاع از دین ومکتب می باشد.

آهنگری اذعان داشت: شهیده حمیده مروتی از شهدای زمان پیروزی انقلاب اسلامی و در درگیری با دژخیمان پهلوی در ترک محله قائم شهر وشهیده مهتاب نور بخش در حمله خونین سربازان آل سعود سال66 در مکه مکرمه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 وی درپایان با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی به عمل آمده عطر افشانی از مزار این دو بانوی شهیده درگلزار شهدای سید نظام و روستای آهنگر کلای قائم شهر به عمل آمده است،خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه پیاده روی بانوان با عنوان رهروان فاطمی در صبح روز پنج شنبه در پارک جنگلی تلار همراه با اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی وبرنامه های سرگرم کننده از دیگر برنامه های ستاد گرامیداشت هفته زن  دراین هفته به شمارمی آید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها