به مناسبت گرامیداشت هفته زن جمعی از پاسداران سپاه ناحیه قائم شهر با حضرت آیت ا.. سلیمانی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۱۹۷۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹


خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهرآیت ا.. سلیمانی ضمن قدردانی از برادران پاسدار سپاه قائم شهر وتبریک ایام خجسته ولادت حضرت زهرا(س)وبا توصیه به رعایت تقوا گفت : انسان با رعایت تقوای درونی به سعادت می رسد وگاهی این حالت معنوی در انسان به خطر می افتد وآفت آن به ظاهر انسان نیز سرایت می کند.

آیت ا.. سلیمانی در ادامه با اشاره به مظلومیت و ولایت پذیری حضرت صدیقه طاهره (س)افزود : وقتی آن دو نفربرای عیادت آن حضرت به درخانه آقا امیرالموئمنین(ع)آمدند،حضرت زهرا(س)فرمود: یاعلی جان خانه،خانه توست ،من صاحبخانه نیستم واختیار ورود آنان در دست توست،ایشان با این سخن هم ولایت پذیری خود را ثابت کردند وهم عدم رضایت خویش از ورود آنان به خانه را،و حضرت راه و رسم ولایت پذیری را اینگونه به شیعیان خود تعلیم دادندوهمه ما باید ولایت پذیری را از حضرت زهرا(س) درس بگیریم.

حجت الاسلام خلیل نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر نیزدر ابتدای این دیدار با بیان این موضوع که سپاه در راستای افزایش معنویت وبصیرت کارکنان وخانواده ها برنامه های متعددی دارد گفت :سپاه قائم شهر با همدلی فرماندهی،نمایندگی ولی فقیه وحفاظت ناحیه دراجرای کلاسهای معرفتی دینی،کلاسهای تفسیر قرآن کریم،کلاسهای بصیرتی سیاسی ،برنامه ریزی خوبی در سال جدید در دست اقدام دارد که یک نمونه آن دیدار با ابرار وعلما می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اذعان نمود : معنویت در سپاه باید عمق پیدا کند،بصیرت افزایی موج بزند والتزام عملی به ولایت فقیه در رگ وبدنه سپاه جاری باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : با اجرای این برنامه ها در صددیم تا سپاه پاسداران این مولود انقلاب ،که بزرگترین ومهمترین دستاورد انقلاب اسلامی می باشد حفظ گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها