در بیانیه‌ای توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اعلام شد

همدردی و همراهی دانش‌آموزان با ملت سرافراز و مقاوم یمن

دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به منظور همدردی و همراهی با ملت سرافراز و مقاوم یمن به ویژه نوجوانان این کشور، بیانیه‌ای را صادر کردند.
کد خبر: ۸۵۱۱۹۸۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در بیانیه دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آمده است: حمله آل سعود به مردم یمن، تجاوزی آشکار به ملت و کشور مستقل است. ملتی که اراده کرده است که روی پای خود بایستد. ملتی که راه را شناخته و در پرتو آموزه‌های ناب اسلامی در برابر زیاده خواهان و عمال آنها به پا خواسته تا کشوری بسازد به خواست عمومی ملت.

شکی نیست که مردم یمن می‌دانند به دنبال چه هستند، اما آل سعود که ادعای مسلمانی و خادمی حرمین شریفین را دارد به دنبال چیست؟
حمله به یمن و کشتار مردم بی‌گناه این کشور به خصوص کهنسالان و زنان و کودکان و قرارگرفتن در کنار دژخیمان و نسل کشانی چون رژیم صهیونیستی، اولین دستاورد این اقدام وحشیانه است.

خاندانی که برخلاف ادعای مسلمان خواندن خود، علاوه بر اینکه در فلسطین، سوریه، عراق، یمن و ... مسلمان‌کشی می‌کند، سالیان طولانی است که با میلیاردها دلار سرمایه حاصل از نفت، بذر تفرقه را در اقصی نقاط جهان اسلام می‌پراکند در نقش حامی و مزدور سیاست‌های آمریکا، انگلیس و اسراییل و همه ظالمان عالم، وحدت و عزت مسلمانان و جوامع اسلامی را نشانه رفته است.

جنبش دانش‌آموزی ایران اسلامی به آل سعود هشدار می‌دهد، که بدانند این بار یمن وعده‌گاه نابودی کید شیاطین و مکر مکرکنندگان است. آتش شعله‌های برافروخته در یمن، به زودی دامن این خاندان را خواهد گرفت. ملت و " جوانان مومن و علاقمند و معتقد به منهاج امیرالمومنین علیه السلام،" در یمن با اراده و قدرت برآمده از ایمان به مدد الهی و با همه توان خود در برابر متجاوزان خواهند ایستاد و یمن را به گورستان متجاوزین تبدیل خواهد کرد. چرا که " پیروزی متعلق به ملت‌هاست."
دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی همدردی و همراهی خود را با ملت سرافراز و مقاوم یمن، به ویژه نوجوانان و جوانان سلحشور دیار دلاوران، اعلام می‌دارد و همراه با دیگر اقشار مردم مسلمان ایران در تقدیم کمک‌های انسان دوستاته به برادران و خواهران مسلمان خود شرکت فعال خواهد کرد.

ارسال نظرات