امام جمعه مشگین شهر: عاملان تجاوز در عربستان باید مجازات شوند/ دولت عربستان عذر خواهی کند

امام جمعه مشگین شهرگفت: همان طور که علما و مراجع تقلید این اقدام را محکوم و خواستار مجازات عاملان آن شدند عموم مردم نیز این خواسته را از مسئولان مربوطه دارند و دولت عربستان باید عذر خواهی کند.
کد خبر: ۸۵۱۱۹۹۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر ، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر با اشاره به دوم اریبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال 1358 از بتن مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شده است و تاکنون توانسته است در عرصه های مختلف نظامی و سازندگی و علمی و ... به موفقیت های ارزشمندی دست یافته و آن را تقدیم انقلاب اسلامی نماید.

امام جمعه مشگین شهر در بخش دیکری از سخنان خود با اشاره به تحولات یمن در منطقه وضعیت مردم این کشور را اسفناک عنوان کرد و افزود: حمله آل سعود به یمن توسط تعدادی جوان خام و بی تجربه نشأت گرفته است و همان طور که رژیم صهیونیستی دست به کشتار کودکان و جوانان زده است رژیم آل سعود نیز این اقدام وحشتناک را در یمن تکرار کرده است.

وی با اشاره به ماجرای دو نوجوان در عربستان گفت: همان طور که علما و مراجع تقلید این اقدام را محکوم و خواستار مجازات عاملان آن شدند عموم مردم نیز این خواسته را از مسئولان مربوطه دارند و علاوه بر عذر خواهی دولت عربستان باید تضمین دهد که با زائران ایرانی محترمانه برخورد کند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار