رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با اشاره به برنامه‌های این واحد علمی، گفت: دانش‌آموزان دبیرستانی برای حضور در دانشگاه آزاد سوادکوه آمایش می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۱۲۰۱۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

 

 


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران،  تقی لطیفی‌شیردار در جمع کارکنان واحد‌های دانشگاه آزاد واحد سوادکوه با اشاره به اینکه ایثار‌گری‌های ایثارگر‌ان رزمندگان در دفاع مقدس سبب امنیت و آرامش امروز ما است، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز ما در نتیجه تلاش کسانی است که برای دفاع از میهن اسلامی و آرمان‌های امام راحل از جان خود گذشتند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با تاکید بر لزوم اجرای اخلاق و وظایف قانونی و دوری از تخریب شخصیت، افزود: استفاده از آموزه‌های قرآن‌کریم و مکتب اسلام سبب می‌شود تا موانع دست‌یابی به اهداف علمی و اخلاقی و فرهنگی کاهش یابد.

 

وی با یاد‌آوری سخنان امام خمینی (ره) درباره دانشگاه، خاطرنشان کرد: امام راحل دانشگاه را کارخانه آدم‌سازی توصیف کردند که بیان‌گر تربیت نیرو‌های کار‌آمد و فعال اجتماعی در آن است که متفاوت بودن انتظارات خانواده‌ها از دانشگاه سبب برخورد مسئولانه‌تر و پاسخگویی در برابر عملکرد را به دنبال دارد.

 

لطیفی بر استفاده از خلاقیت و ابتکار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه تاکید کرد و ادامه داد: تدوین برنامه‌های راهبردی و افزایش رشته‌های تخصصی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دستور کار ما قرار دارد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه از آمایش دانش‌آموزان مقاطع متوسطه سوادکوه برای تعیین رشته‌های دانشگاه آزاد سوادکوه خبر داد و گفت: ایجاد مرکزی برای تعیین شاخص‌های ایجاد درآمد و کاهش وابستگی به شهریه‌ها و تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان از برنامه‌های محوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها