خبرهای داغ:
دومین نشست تخصصی بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری قزوین در راستای توسعه خدمات الکترونیک و شهروند الکترونیک، با هدف نصب و راه اندازی کیوسک اطلاع رسانی جستجوی قبور شهدا و والدین آنان در گلزار شهدای قزوین، برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۰۳۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، در این نشست، زهرا شعبانی رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، با اشاره به ضرورت‌های انجام این طرح و با هدف جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم در راستای ارایه‌ی خدمات الکترونیک، در مورد نحوه اطلاع رسانی وب کیوسک‌ها به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی در ادامه، اطلاعات مورد نیاز شهدا و والدین که قابل ارایه در وب کیوسک اطلاع رسانی معرفی شهدا می‌باشد را در اختیار سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قرار داد.

در ادامه این نشست، فاطمه صمدی، معاون سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قزوین، هدف از اجرای این طرح را دسترسی آسان خانواده‌های معظم شهدا و کلیه شهروندان به اطلاعات و مشخصات قبور شهدای مورد نظر دانست و بر تعامل دوسویه بنیاد و شهرداری قزوین در راستای اجرای این طرح تاکید کرد.
وی افزود: این طرح از دو فاز اجرایی تشکیل شده است که مرحله اول آن شامل نصب و راه اندازی وب کیوسک اطلاع رسانی در گلزار شهدا می‌باشد و مرحله دوم آن نصب نرم افزار همراه جستجوی متوفی بر روی تلفن‌های همراه است، تا همگان بتوانند حتی از راه دور و به صورت مجازی با مشاهده‌ی قبور شهدا و والدین آنان نسبت به قرائت فاتحه اقدام نماید.

ایشان خدمت به خانواده‌های شهدا را از افتخارات شهرداری دانست و گفت: ما فعالیت‌های سال جاری خود را با اجرای طرح وب کیوسک اطلاع رسانی شهدا آغاز کرده‌ایم که این کار را برکتی برای تداوم امور جاری شهرداری می‌دانیم.

در ادامه‌ این نشست اعضای جلسه به منظور تعیین محل استقرار دستگاه در گلزار شهدا حضور یافتند.

گفتنی است: با اجرای این طرح، عموم مردم با استفاده از دستگاه وب کیوسک می توانند محل دقیق مزار شهید و یا والدین شهدای مورد نظر در سطح استان را شناسایی نمایند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها