مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر گفت: بالای 70 درصد از مدارس شهرستان نیاز به تعمیرات اساسی دارد و کمبود اعتبارات لازم در این زمینه، آموزش و پرورش منطقه را با مشکل مواجه کرده است.
کد خبر: ۸۵۱۲۰۶۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر ، شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر اولین جلسه و نشست خود در سال جدید 94 به ریاست اکبر صمدی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیر و با حضور امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش نیر، برگزار کرد.

یوسفی سادات مدیر آموزش و پرورش نیر با ارائه گزارشی از عملکرد شورای آموزش و پرورش نیر در سال 93 و اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات عید 94 و برنامه های اجرایی هفته گرامیداشت مقام معلم و ششمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان، اظهار کرد: بالای 70 درصد از مدارس شهرستان نیاز به تعمیرات اساسی داشته و کمبود اعتبارات لازم در این زمینه، آموزش و پرورش منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

وی در بحث استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس منطقه نیر گفت: با تخصیص اعتبارات بالغ بر 380 میلیون تومان نزدیک به 25 مدرسه در شهرستان نیر به سیستم گرمایشی استاندارد، نصب و تجهیز شده است.

اکبر صمدی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر با تبریک آغاز سال جدید و قدردانی از تلاشها و پیگیریهای مصوبات شورا در سال گذشته از سوی اعضاء، ابراز امیدواری کرد در راستای عمل به شعار سال 94 بتوانیم با تعامل و همدلی و همزبانی در شورا در پیشبرد اهداف مقدس نظام تعلیم و تربیت شهرستان، گامهای اساسی برداریم.

فرماندار نیر همچنین گله مندی خود از اقدامات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در بحث عدم تکمیل و تحویل به موقع پروژه های نیمه تمام (آموزشگاه 17 شهریور نیر، کوثر کورائیم و سرویس بهداشت شهید رجایی نیر) ابراز کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم و برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در این هفته، خواستار تکریم از خیرین و فرهنگیان شد.


ارسال نظرات