دستگاه قضائي در خصوص توزيع يا خريد و فروش ماهواره با شدت برخورد کرده و عاملان فروش و استفاده کنندگان از ماهواره را با جریمه های سنگین مجازات خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۰۷۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، غلامرضا مختاري رئيس دادگستري شهرستان بيله سوار در جلسه امروز شورای اداری این شهرستان گفت: عده ای بر این باورند که ماهواره برنامه مفيدي براي زندگي دارد در حاليكه اين باور کاملا عوام فريبي است.

وی گفت: آسیب های كه از طريق پخش برنامه هاي ماهواره ای بر بنيان خانواده ها وارد می کند بسيار ويرانگر و جبران ناپذیر است.

وی اظهار به مشكلات فرهنگي استفاده از ماهواره در جامعه اشاره کرد و افزود: دستگاه قضائي در خصوص توزيع يا خريد و فروش ماهواره با شدت برخورد کرده و عاملان فروش و استفاده کنندگان از ماهواره را با جریمه های سنگین مجازات خواهد کرد.

رئيس دادگستري شهرستان بيله سوار ضمن انتقاد شديد از اشاعه تهمت، افتراء و دروغ عنوان کرد: عده ای با نشر اكاذيب در بین افکار عمومی بهدنبال منافع شخصي خود بوده و شخصيت انسانهاي پاك و مؤمن را نشانه رفته اند.

حجت الاسلام كريم قياسي امام جمعه شهر بیله سوار در جلسه امروز شورای اداری گفت: در راستاي حل مشكلات كشور ، دولت تدبير و اميد بايد از اقتصاد تک محصولي به دور بوده و منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي اصل و اساس كار خود قرار دهد.

وی به ظرفيت هاي داخلي كشور اشاره کرد و افزود: دولت تمام توان خود را در بخش خصوصی به کار بسته و سرمايه گذاري در بخش دولتي را کاهش دهد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي از انتخابات به عنوان یک امتحان بزرگ یاد کرد و عنوان کرد: با شرکت گسترده در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي آینده، هیچ گونه اجازه برای دست اندازی دشمنان نظام و انقلاب ندهیم.

فرماندار شهرستان بيله سوار نیز در این جلسه گفت: شعار سال جديد ادامه شعار سال گذشته است و دولت تدبير و اميد با حمايت قاطع رهبر معظم انقلاب، در بحث مذاكرات هسته ای با گروه 1+5 ، توانست ظرفيت داخلي كشور را بالا برده و توطئه هاي دشمنان را خنثي سازد.

وی از طلاق به عنوان يكي از خطرناك ترین معضلات جامعه یاد کرد و افزود: با مهندسي فرهنگي می توان، خرافه پرستي، آداب و رسوم غلط و تجمل گرایی در اعياد و جشنهاي محلي را ترميم و اصلاح كرد.

ارسال نظرات