خبرهای داغ:
انتظار داریم که ورزش همگانی در شهرستان آبیک رونق گیرد، زیرا هرچقدر ورزش همگانی در جامعه ترویج یابد، سبب ارتقای شور و نشاط در آن جامعه می‌شود و هیئت‌های ورزشی آبیک باید در این راستا گام بردارند.
کد خبر: ۸۵۱۲۰۸۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک با حضور نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان برگزار شد.

عبدالحسین داداشی با اشاره به اینکه حمایت از ورزشکاران آبیک باید افزایش یابد، اظهار داشت: آبیک یکی از شهرستان‌های مستعد در بحث ورزش است که همواره جایگاه مناسبی در ورزش استان قزوین داشته است.

وی با اشاره به مزیت‌های اشاعه ورزش، افزود: ورزشکاران نیز با حضور در رقابت‌ها و کسب مقام در این میادین موجب شادابی هرچه بیشتر جامعه می‌شوند، در نتیجه مسئولان برای تزریق شادابی به جامعه باید از قهرمانان ورزشی حمایت کنند.

فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی سبب ایجاد نشاط در جامعه می‌شود، بیان کرد: انتظار داریم که ورزش همگانی در شهرستان آبیک رونق گیرد، زیرا هرچقدر ورزش همگانی در جامعه ترویج یابد، سبب ارتقای شور و نشاط در آن جامعه می‌شود و هیئت‌های ورزشی آبیک باید در این راستا گام بردارند.

داداشی با بیان اینکه ورزش همگانی سبب شور و نشاط در جامعه می‌شود، عنوان کرد: هیئت‌های ورزشی آبیک باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ورزش همگانی داشته باشند و حتی توجه این هیئت‌ها به بخش همگانی باید بیشتر از ورزش قهرمانی باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان آبیک در بحث ورزش بسیار مستعد است، تصریح کرد: جوانان این شهرستان در بحث ورزش بسیار مستعد هستند و هیئت‌های ورزشی باید با ایجاد تعامل مناسب با اداره ورزش و جوانان این شهرستان در جهت رشد و ارتقای ورزش گام بردارند.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به اینکه با طرح‌هایی که مصوب شده است، فضاهای ورزشی در این شهرستان توسعه می‌یابد، اظهار کرد: شهرستان آبیک امکانات خوبی در ورزش دارد و باید با برنامه‌ریزی درست از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

داداشی با تأکید بر نقش ورزشکاران در جامعه، گفت: باید مسئولان شهرستان آبیک نگاه ویژه‌ای به جوانان و نوجوانان داشته باشند، زیرا این جوانان هستند که آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها