فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: مشکلات اقتصادی امروز نتیجه عدم توجه کافی به عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور است.
کد خبر: ۸۵۱۲۱۳۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی تنها برداشته شدن تحریم ها نیست اظهار داشت: عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و شکوفایی تولیدات داخلی می تواند سبب رشد اقتصادی کشور شود.

وی با برشمردن برخی از اقدامات در ناحیه سبزوار در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی تصریح کرد: الزام خرید محصولات ایرانی در تمامی رده ها و همچنین اجرای الگوی صحیح مصرف و منع خرید تولیدات خارجی از جمله این برنامه ها بوده است.

مظلوم تصریح کرد: فرهنگسازی در امر مصرف صحیح با اجرای برنامه های مختلف، عاملی موثر در همه گیر شدن استفاده صحیح از امکانات خواهد بود.

فرمانده سپاه سبزوار با اشاره به سوق دادن اردوهای جهادی به سمت کار و تلاش در جهت محرومیت زدایی خاطر نشان کرد: راه اندازی 40شبکه طرح همگام با کشاورز توسط بسیج مهندسین از جمله اقدامات فرهنگی با هدف آموزش کشاورزان و ترویج اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین فعالیت های بسیج رنگ وبوی فرهنگی دارد عنوان کرد: انجام فعالیت های فرهنگی در خصوص شناساندن اهداف شوم دشمن در دستور کار قرار گرفته و این امر با تبیین دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری همراه شده است.

فرمانده سپاه سبزوار تشریح کرد: متاسفانه هنوز بسیاری از افراد به این باور قلبی نرسیده اند که کشور درگیر جنگی تمام عیار در زمینه فرهنگ هستیم و برای این مبارز نیاز به یک باور قلبی و احساس مسئولیت از سوی همگان داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها